Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies valehteli ja suuttuu nykyään jos minulla on vaikeuksia luottaa

Vierailija
27.04.2022 |

Mitä tehdä? Ei ymmärrä että mulla on edelleen vaikea luottaa. Vai onko vika kuitenkin minussa?On valehdellut, koska ei halunnut pahoittaa mieltäni, ja samasta syystä jättänyt kertomatta asioita, ja tämä tapahtui ensin. Molemmilla kerroilla sanoin, että pitää kertoa, toi on pahempaa, että asian todellinen laita selviää minulle myöhemmin. Epäilen siis, että on tehnyt sitä useamminkin, ja saattaa tehdä edelleen, vaikka vannoi ettei tee kun asiasta silloin puhuttiin niinä kahtena kertana.Tuntuu että on etäännytty, koska minä en jaksa jutella tai kysellä mitään, kun en tiedä, mitä soopaa sieltä tulee. Turhauttaa.Vinkkejä? Voiko tästä enää tilanne parantua?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamuksen voi yleensä menettää vain kerran ja takaisin sitä voi olla joskus mahdoton saada. Vaikea tilanne, en osaa auttaa. Oma suhde päättyi muun muassa ilmi tulleen valehtelun vuoksi syntyneen luottamuspulan vuoksi. Ei siinä ollut enää tulevaisuutta. Jokainen taitaa tehdä itse sen päätöksen voiko olla toisen kanssa vielä vaikka ei enää luota, itse en siihen ollut halukas enkä pystynyt.

Vierailija
2/2 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se taitaa olla. Sitä tässä itsekin mietin, että onko tässä enää mitään järkeä. Harmittaa ja surettaa koko tilanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi