Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imuroitteko te koskaan kenkiä?

Vierailija
27.04.2022 |

Itse imuroin kun oli niin hiekassa ja pskassa ja hyvin lähti puhtaaksi. Näin vinkkinä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina mankeloinnin jälkeen eli kysymykseesi vastaus kyllä

Vierailija
2/10 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
4/10 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina mankeloinnin jälkeen eli kysymykseesi vastaus kyllä

Flip flopit pitää aina mankeloida keväällä kun uimarantarantakausi on alkamassa.

Vierailija
5/10 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä juu joutuu imuroida,jos nillä kengillä tai lenkkareilla ranta hiekassa kävele.Päiväkoti ikäisten kengät on aina hienoa hiekkaa täysi, Kuten 1lk myöten. Joten imuroin.Talvella lasten Kuomat sisus aina oikeasti märkä,nekin kuivatan,koulaisillakin.Koska varesta menee lumet. Kuinka moni tarkistaa onko jalkineiden sisus kuiva KUOMISSA ym? . Kun kyse päiväkoti lapsesta tai 1-2lk.koululaisesta? Tuskinpa moni ja se syy räkätautiin ym

Vierailija
6/10 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen imuroinutkin. Mutta hyvä keino esim. vaelluskengille yms. on tiskiharjalla harjata kengät, ensin sisäosaa ja sitten päällystää. Tuli kuin uudet. 

Vierailija
7/10 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen imuroinutkin. Mutta hyvä keino esim. vaelluskengille yms. on tiskiharjalla harjata kengät, ensin sisäosaa ja sitten päällystää. Tuli kuin uudet. 

Samalla tiskiharjalla kuin peset astiatkin? Toivottavasti on eri harjat eri käyttöihin.

Vierailija
8/10 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla tiskiharjalla kuin peset astiatkin? Toivottavasti on eri harjat eri käyttöihin.

Johan sinulla vitsiä pukkaa. Ooh!

Minulla on kuule useitakin tiskiharjoja, joita varsinaisen käytön jälkeen otan muuhun käyttöön, esim. viemäreiden puhdistukseen on kaksi kappaletta, käsienpesualtaan puhdistukseen yksi, kenkiin yksi jne. 

Vierailija
9/10 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on vitsiniekka iskenyt palstalle. 

Vierailija
10/10 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, näin katupölyn aikaan esim. lenkkarit tulee imuroitua jos sattuu olemaan siivouspäivä ja ne lenkkarit just siinä kunnossa on et vois... 

Samahan se tietty on, vaikka käyttäis kenkäharjaa, mut imurilla lähtee myös.