Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koulukiusaaja piinasi poikaa ala-asteelta lukioon: oikeus määräsi lähestymiskiellon - MISSÄ KIUSAAJAN VANHEMMAT?!

Vierailija
27.04.2022 |

Jos tuo kiusaaja olisi mun muksu niin voin kertoa ettei tilanne pääsisi noin pitkälle. Ja kehtasi vielä valittaa oikeuden päätöksestä.

Onko tässä kenties kyseessä ”ei meidän Nico-Petteri” -vanhemmat?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin tunnustaa olevani sellainen leijona - emo, että kiusaaminen olisi loppunut nopeasti keinolla millä hyvänsä. Puutun myös muiden lasten kiusaamisiin, jos näen. Jos ei muu auta niin voin olla väkivaltainenkin kiusaajaa kohtaan. Jos kiusaaminen ei lopu hyvällä, niin sitten pahalla. Minun elinympäristössäni en siedä yhtään kiusaamista. Puutun ja kovalla kädellä. Kiusaajille ei lässytys tehoa.

Vierailija
62/66 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin muuten nyt, että mopolla päälle ajo -asian tutkinta lopetettu koska tekijä ollut silloin alle 15v. Eikös mopokortin saa vasta 15-vuotiaana? Eli on ajanut kortitta ja vanhemmat on luovuttaneet mopon kortittomalle? Eikä edes tutkittu tätäkään?

Onkohan jonkun paikallisesti arvostetun ihmisen lapsi tämä kiusaaja, kun ei kiusaajan toimia ole tutkittu? Köyhä ei ole, kun on mopoa ja mönkijää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä poikasi itse teki, ap? Oliko hän kielikelloja ryhmäpetturi kuten nämä yleensä ovat?

Mä olen osannut kasvattaa lapseni. Toisin kuin…

Ap

Mistä oikeasti tiedät? Mua aina huvittaa näissä kiusaamiskeskusteluissa se, että ne kiusaajat on aina jotain manipuloinninmestareita. Ne aina valehtelee vanhemmilleen, että se uhri onkin kiusaaja, ja vanhemmat aina uskoo, koska se oma kultamussukka niin sanoo. Mietittekö koskaan, että se teidän oma kultamussukka onkin mestarikiusaajamanipulaattori, joka vie teitä ihan kuus-nolla? Näissä keskusteluissa ei ole koskaan kukaan vanhempi tunnustanut, että siinä omassa lapsessa on jotain vikaa, vaan hän on aina täysin viaton uhri.

Minä myönnän. Oma lapseni oli kouluhäirikkö, rasavilli ja nykyinen huumehörhö. Tuolla se Sörnäisissä varmaan tälläkin hetkellä diilaa tai nuokkuu. Yritin kyllä, vaikka se ei siltä kuulostakaan, mutta enpä vain saanut poikaa pois lavealta tieltä. 21v nyt ja tuskin selviää 3-kymppiseksi.

Vierailija
64/66 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen kyseiset ihmiset kestä juttu kertoo ja voin sanoo että kiusaajan vanhemmat ei välitä. kiusaaja asuu itse isovanhempiensa luona ja hekään eivät niinkään välitä pojan tekemisistä. tunnen myös kiusatun ja jutussahan ei kerrota hänen ongelmistaan joita hänellä on jotta saataisiin näyttämään hänet viattomalta. käyn yläastetta samassa rakennuksessa kiusaajan ja kiusatun kanssa ja voin sanoa että puolet syytteistä on täyttä valetta. myös minun ja kiusaajan yhteiset kaverit ovat sanoneet, että kiusaaminen loppui yläasteella eikä lukiossa/amiksessa ole ollut enää mitään kiusaamista...
mutta se että juttu on julkaistu 16h sitten niin täällä on jo pitkä keskustelu ja mietiskely asiasta, jonka osallisia teistä varmaan yksikään ei tunne, niin alkaa olla lapsellista touhua tämmönen. minä en oo kummankaan heidän puolella koska oman soppansa ovat keittäneet, mutta otetaan huomioon että kiusattu on erityisherkkä nuori. ja vielä loppuun, miettikää miltä kiusatusta ja kiusaajasta tuntuu lukea tämmöstä palstaa kun täällä spekuloidaan HEIDÄN (etinkin kiusaajan) perheasioita

Vierailija
65/66 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluaikoina huomasin että koulukiusaajat olivat naistenmiehiä, koulukiusatuilla ei ollut koskaan ketään.

Vierailija
66/66 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on Kelan maksamalla lomalla Somaliassa.