Onko muita joita ei kutsuta koskaan mihinkään?
Ei synttäreille, häihin tai muihin juhliin eikä vaikka juhannuksena mökille? Yksinäistä on.
Kommentit (7)
Kyllä mut muuttamaan kutsuttiin, kun muut ei päässeet.
mulla oli kaksi kaveria. toinen oli lapsuuden kaveri jonka kanssa hengailtiin paljon. sitten hän meni naimisiin eikä minua kutsuttu. loukkaannuin aika syvästi. taustalla ei ole mitään etten osaisi käyttäytyä tms. alkoholia en edes juo.
toisen kaverin tunsin yli 6 vuotta ja harrastettiin paljon yhdessä ja hengailtiin viikottain vapaa ajalla. meni naimisiin ja minua ei kutsuttu.
no molemmat näistä heistä erosi ja minäkin katkoin ajan kanssa välit.
Jep. Kiva olisi edes joskus viettää vaikka vappua jollain porukalla.
No kerätään me porukka kasaan ja lähdetään vaikka mökille! :)
Olen huomannut omassa elämässäni että monet uudet tuttavuudet kutsuvat vain lyhyellä varoitusajalla seurakseen johonkin, ja jossen pääse juuri silloin koko tuttavuus alkaa kuivua kasaan.
Kyllä!
Eikä Sukulaiset ilmoita edes, sitä että heidän lähiomainen on kuollut , vaan antavat ,
Olettaa VIELÄ VUOSI siitä kun tämä on kuollut, että on elossa ja näin ollen antavat lähettää ,
Pääsiäis kortteja, joulukortteja,
Ystävänpäivä kortteja!
Vielä vuosi, siitä kun tämä on jo
Haudassa!
Vaan saa kuulla, tämän kuolemasta vahingossa
Mutkan kautta
Näin minulta pimitettiin Sukulaisen kuolema
Kuulin mutkan kautta.
Eli en saa mitään kutsua.Sukulaiselta enkä tutuiltakaan.
Itse kyllä olen juhlaihminen ja Isänmaallinen ihminen .
Joo on tässä jota ei kutsuta..
Kävin tänään seppeleen laskussa sankarihauille on tänään Kansallinen Veteraani päivä.
,
Sama minulla.
Eikä ole kyse siitä, ettenkö olisi yrittänyt itse ensin kutsua tapahtumiin/kylään yms. Kun ei ole sellaista juurtunutta kaveriporukkaa ja lähisuku riitaisaa sakkia, niin yksin saan olla vuodesta toiseen.