onko pettämistä?
pidin kapakkapokaa vähän " hyvänä" . kiihkeää suutelua tanssin ohessa. Sitten hieroin sille klitorisorkut hameen alta. Nainen hiplasi minua mutta vain housujen päältä. Oli tosi kiva olo kun näki miten muija nautti.
Teinkö väärin?
t. ukkomies
Kommentit (10)
taisi tuo hieman lipsahtaa sen näkymättömän rajan yli..
olisit mielummin hieronut sen orkun omalle naisellesi, typerys!
Lyökö enempää, morkkis on jo muutenkin karmea. Joskus asiat vaan menee noin, yksi johtaa toiseen ja se kolmanteen jne kun viinaa on mukana. Olen näköjään joskus heikko noissa tilanteissa. Mulla on joku pään sisäinen pakko että jos nainen haluaa, niin se on pakko tehdä tyytyväiseksi. Tokihan tuota edelsi sellainen pika ihastuminen mitä nyt kännispäissään joskus tapahtuu.. Hiveleehän se tietty itseäkin kun " kelpaa" siihen.. Olin kuitenkin antava osapuoli, minuahan ei hoideltu vaikka olisin saanutkin. Jopa siinä kunnossa järki sanoi että housut on pysyttävä jaloissa.
Toisaalta tuntuu pahalta, toisaalta olen tehnyt vain sitä molemmat halusivat ja se tuntui silloin oikealta. Eikö keneltäkään heru ymmärrystä??
ap
Kyllä ymmärrystä heruu ainakin täältä. Tiesit rajasi kuitenkin, se on ok. En näe tuossa mitään pahaa.
itse ajattelisit jos oma akkas hieros orkut jollekin jäbälle tanssilattialla? Jos se ei tunnu susta pahalta niin sitten et ole tehnyt mitään väärää.
Siis joo eihän tuo varmasti mitään pettäistä ole. Sekun kun kerrot vaan vaimollesi. Kyllä se varmaan ymmärtää. Itsekäs paska..toivottavasti jäät kiinni tekosistasi..
Eli ei ollut vaimo mielessä juuri sillä hetkellä vaan joku toinen. Tuo on ainakin minun mittapuullani pettämistä, ei pettäminen ole pelkästään sukupuoliyhteyttä, pidän jo suutelua pettämisenä. Toisaalta jos teillä tuo on sallittua niin eihän siinä silloin mitään ongelmaa ole, toisin sanottuna hyväksyt vaimoltasi tuon saman käytöksen kun hän on bilettämässä.
...missään nimessä!
Vaimo varmasti ymmärtää, senkus kerrot vaan.