Lisääntyykö suomessa parhain materiaali ihmisistä vai ei?
Monesti kuulee kouluttautuneitten esim insinöörienkin valittelevan naisten puutetta ja en yhtään ihmettele, koska naisia on kiinnostanut lipevät ja miehekkäät pelimiehet enemmän. Näitä sitten tapaa ja näkee, että nämä pelimiehet pyörittävät elämänsä aikana useamman kymmenen naisten haaremeita ja tekevät näille lapsia, kun samaan aikaan sivistynyt insinööri mies kuolee neitsyenä.
Mutta ehkä tämäkin seikka vain kertoo tämänkin kansakunnan tilasta...
Kommentit (4)
Minä luulen että on ihan 50/50 miten ihmiset lisääntyy, mutta olen elämäni aikana tavannut useita ihmisiä joiden olisi pitänyt lisääntyä ja myös muita joiden ei olisi. Eihän kukaan oo väittänytkään että nämä lisääntymiskäyttäytymiset mitään järjen logiikkaa noudattaa, vaan esim naisen kuukautiskiertoja.
Se että mies kokee olevansa itse parasta materiaalia, ei useinkaan ole absoluuttinen totuus.
Heikoin ihmisaines tuppaa lisääntymään Suomessa, kiitos kattavan sosiaalituen. Tästä ongelmasta päästäisiin, kun leikattaisiin rajusti tukia ja että esim. ilman ammattia/vakkariduunia sikiö revittäis samantien pois sieltä juotetusta tavarasta.
Aika monesti ne fiksut ja hyvätuloiset miehet myös päättää olla lisääntymästä kun se harrastustoimintaa haittaa.