Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies vihaa exäänsä?

Kuumakalle
26.04.2022 |

Miksi mies vihaa exäänsä, vaikka hänen avioerostaan on jo neljä vuotta aikaa? Nainen jätti miehen toisen miehen takia. Nyt olen kuitenkin ollut tämän miehen kanssa yhdessä jo 3,5 vuotta ja asummekin yhdessä jo toista vuotta.

Minua loukkaa syvästi se, että avomieheni edelleen kertoo minulle suoraan, miten vihaa exäänstä ja hänet nähdessään hakkaisi hänet ja tämän uuden puolison.

Avomieheni on fiksu mies, joten tämä suunnaton aggressio exäänsä kohtaan on omituista. Se myös loukkaa minua syvästi, sillä tunnen, ettei mieheni ole päässyt eroon exästään.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta nyt valitettavasti taitaa olla, että exä taisi merkitä hänelle enemmän ja siksi ei meinaa päästä yli. Sä oot vaan sellanen ihan kiva tyyppi siinä. En itsekään enää meinannut lämmetä uusille ehdokkaille kun kerran kokenut erikoista jonkun tietyn kanssa. Tuossa tapauksessa tietysti vielä se että hän tuli jätetyksi.

Vierailija
2/35 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se on että eksä merkitsi ja merkitsee edelleen miehelle paljon.

Ihmistä jota kohtaan ei ole mitään tunteita ole,  ei tarvitse vihata. Sellainen ihminen on samantekevä.

Tuossa on myös loukattu syvästi hänen miehisyyttään, sitä mies sei kestä. Toinen mies on ollut parempi, "vienyt jotain hänelle kuuluvaa" niin ajattelee mies.  Vähän sama kun viet lapselta lelun, raivohan siitä nousee.

Voipa hyvin olla että olet laastari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, rakkauden vastakohta ei ole viha, vaan välinpitämättömyys.

Vierailija
4/35 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sä et joudu samanlaisen vihan kohteeksi, kun ero tulee.

Vierailija
5/35 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on ilmeisesti aika repivä. Eron ja uuden suhteen välillä on siis ollu vain 6kk? Se on melko lyhyt aika. Kuulostaa siltä, ettei mies ole ehtinyt käsitellä eroa.

Vierailija
6/35 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei vihaisi? Oikea tunne. Mies uskoo ensin hyvään, mutta puoliso on jakamassa lootaansa ystäville ja kylänmiehille.

En ihmettele ollenkaan.

Vierailija
7/35 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta erosta ja uusi suhde alkaa. Mies on ollut siinä vaiheessa vielä ihan hajalla.

Vierailija
8/35 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin hänelle suhteen alussa, että hänen tuore avioeronsa on minulle suuri riski.

Vierailija
9/35 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonon kasvatuksen tulosta. Lapsena on kostettu jos lapsi on loukannut itseään, esimerkiksi oveen jos törmää voi ovea löydä siitä syystä, senkin ovi mitäs tulit tielle tyyliin.

Vierailija
10/35 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta erosta on jo 10 vuotta ja vihaan sitä lehmää enemmän kuin koskaan.

Vierailija
11/35 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terapiaan....

Vierailija
12/35 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terapiaan....

Käynyt jo 10 vuotta...

Vierailija
13/35 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vain, mutta kuulostaa siltä, että ei koskaan päässyt exästään kunnolla yli. Puoli vuotta on aika lyhyt aika alkaa uuteen suhteeseen avioeron jälkeen, varsinkin jos eroon on liittynyt jotain noin kamalaa kuten miehelläsi. 

Vierailija
14/35 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. En olisi miehen kanssa joka haluaa "hakata" jonkun. Suuri riski muuallakin (?) jos menee sukset ristiin, tulee riita. Ja yleensä naiset saavat erossa syyn, miehessähän ei ole "mitään vikaa".

Vierailija
15/35 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terapiaan todellakin…

En itse haluaisi elää miehen kanssa joka roikkuu menneessä.

Vierailija
16/35 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh. En olisi miehen kanssa joka haluaa "hakata" jonkun. Suuri riski muuallakin (?) jos menee sukset ristiin, tulee riita. Ja yleensä naiset saavat erossa syyn, miehessähän ei ole "mitään vikaa".

Hakkaaminen kuulostaa todellakin sairaalta.

Vierailija
17/35 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies inhosi eksäänsä koska eksä oli todella vaikea. Mikään ei sopinut, kaikesta valitti vaikka näennäisesti kaikki oli sovittu selkeästi.

Lapset hoitivat heti erottuaan puoliksi, nainen sai lapset kirjoille luokseen ja lapsilisät ja asumistuet ym ja mies maksoi käytännössä silti kaikki lasten kulut, puhelimet, matkakortit (joita eivät edes tarvinneet kun välimatkat alle 2km ihan joka paikkaan) ja lapsilla oli todella hyvät uudet vaatteet ja muut kamppeet, eli ei ollut tällainen "ostan paskaa kirpparilta" -isä vaan ne vaatteet ja urheiluvälineet olivat todella uusia ja kunnollisia.

Eksä oli halunnut itsekin eroa, mutta kun aloin seurustella miehen kanssa nainen alkoikin haukkua minua ympäriinsä toiseksi naiseksi ja ties mitä mikä ei pitänyt paikkaansa. Hänellä oli suuria vaikeuksia pärjätä omien lastensa kanssa omilla viikollaan, lapset olivat jatkuvasti isovanhemmilla ja olisi tuonut heitä miehen luo sopimuksen vastaisesti koko ajan päästäkseen omille menoilleen. Mies sitten yritti ehdottaa että lapset voisivat asua hänen luonaan enemmän, mutta se ei sopinut naiselle.

Muutama kuukausi eron jälkeen naisen uusi kumppani alkoi välittömästi oleilla naisen luona jatkuvasti ja tilanne aiheutti lapsissa ahdistusta ja koko tilanne oli tosi outo. Kaksi vuotta jaksoin seurustella miehen kanssa jolla oli jatkuvasti vaikeuksia myrkyllisen eksän kanssa, sitten lähdin tilanteesta. Huonosti hoidetut suhteet ja niiden erot ovat sellaista paskaa ettei kannata edes yrittää jaksaa, oma elämäsi vain menee pilalle siinä.

Vierailija
18/35 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tapauksessa kaikki lapset ovat jo aikuisia, lentäneet pesästä jo vuosia sitten.

Vierailija
19/35 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni olisi ikinä puhunut minulle jonkun ihmisen hakkaamisesta, emme olisi parisuhteessa.

Vierailija
20/35 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää päästää irti menneisyydestään. Mitä niitä luurankoja tuomaan uuteen suhteeseen? Ei ihme että sua loukkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän