mikä on itsellesi deal breaker suhteen alussa?
Itselle on pornon katselu, saituus ja moukkamaisuus.
Kommentit (25)
Red flageista turn offeihin ja deal breakereihin. Tämä keskustelukaruselli pyörii etusivulla päivästä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Red flageista turn offeihin ja deal breakereihin. Tämä keskustelukaruselli pyörii etusivulla päivästä toiseen.
Ja kerta toisensa jälkeen tulet lukemaan ja kommentoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Red flageista turn offeihin ja deal breakereihin. Tämä keskustelukaruselli pyörii etusivulla päivästä toiseen.
Ja kerta toisensa jälkeen tulet lukemaan ja kommentoimaan.
Tulen katsomaan onko sinulla edes kerran jotain älykästä sanottavaa aiheesta. Tähän mennessä ei ole ollut muuta kuin riidanhaastamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Red flageista turn offeihin ja deal breakereihin. Tämä keskustelukaruselli pyörii etusivulla päivästä toiseen.
Ja kerta toisensa jälkeen tulet lukemaan ja kommentoimaan.
Tulen katsomaan onko sinulla edes kerran jotain älykästä sanottavaa aiheesta. Tähän mennessä ei ole ollut muuta kuin riidanhaastamista.
Kyllä, juuri minä olen se, joka sinulle viimeksikin haistatteli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Red flageista turn offeihin ja deal breakereihin. Tämä keskustelukaruselli pyörii etusivulla päivästä toiseen.
Ja kerta toisensa jälkeen tulet lukemaan ja kommentoimaan.
Tulen katsomaan onko sinulla edes kerran jotain älykästä sanottavaa aiheesta. Tähän mennessä ei ole ollut muuta kuin riidanhaastamista.
Kyllä, juuri minä olen se, joka sinulle viimeksikin haistatteli.
Sinä tai joku toinen pelle.
Penkkiurheiluhulluus ja urheiluhulluus. Siis sellainen täysin fanaattinen ja kaiken ajan vievä.
Naisissa iso määrä lapsia varsinkin eri isien kanssa, wt juominen (siideriä korikaupalla, viinilasi silloin tällöin on vain plussaa), "hauskat ja pirtsakat" hiusvärit, kynitty hiustyyli, ylipaino, sarjakuva alusvaatteet, muumimukit.
Vierailija kirjoitti:
Naisissa iso määrä lapsia varsinkin eri isien kanssa, wt juominen (siideriä korikaupalla, viinilasi silloin tällöin on vain plussaa), "hauskat ja pirtsakat" hiusvärit, kynitty hiustyyli, ylipaino, sarjakuva alusvaatteet, muumimukit.
Juuri näin, ei siis wt, juntti tai kynnysmatto vaan pitää olla tyyli- ja hyvää huumorintajua sekä itsetuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Naisissa iso määrä lapsia varsinkin eri isien kanssa, wt juominen (siideriä korikaupalla, viinilasi silloin tällöin on vain plussaa), "hauskat ja pirtsakat" hiusvärit, kynitty hiustyyli, ylipaino, sarjakuva alusvaatteet, muumimukit.
Olisivatko nämä miehessä sen parempia ominaisuuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisissa iso määrä lapsia varsinkin eri isien kanssa, wt juominen (siideriä korikaupalla, viinilasi silloin tällöin on vain plussaa), "hauskat ja pirtsakat" hiusvärit, kynitty hiustyyli, ylipaino, sarjakuva alusvaatteet, muumimukit.
Olisivatko nämä miehessä sen parempia ominaisuuksia?
Eivät. Kerroin nyt lähinnä omasta hetero näkökulmasta. Tuskin homona pitäisin miehestä joilla olisi noita ominaisuuksia.
Tupakointi, päihdeongelma, sovinismi, liuta kersoja siellä sun täällä.