Mieheni osti fl*shlightin, en tiedä mitä ajatella
Saa kyllä kotona aina kun haluaa, vähän ihmetyttää, mut leikkiköön nyt. On yli 50v
Onko teidän miehillä vastaavia?
Kommentit (19)
Siellä se katselee Sykettä ja Salkkareita uuden lelunsa kanssa. Oikein inhottaa.
Ostin miehelleni sellaisen, ei sen kummempia ajatuksia, eikä ole vaikuttanut sänkypuuhiimme mitenkään.
Mä ostin ton kanssa ja sit sauvan. Nyt hinkkaan niitä keskenään. Jotenkin oudon kiehtovaa. Surina vaan kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on runkkuväline. Ei se liity teidän seksiinne mitenkään (ellette ota sitä yhdessä mukaan sänkyyn).
Mun myöhästeini-iän ex osti Fleshlightin ja LAINAILI SITÄ KAVEREILLEEN. Se oli ongelma.
Siis sulla on teini-ikäinen ex vai mitä toi tarkoitti?
Minusta on ok. Ihmiset leikkiköön silikonisauvoillaan tai -tuubeillaan, kunhan sen ei anna vaikuttaa merkittävästi siihen, miten kumppaniaan kohtelee ja huomio sitten siellä makuuhuoneen puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on runkkuväline. Ei se liity teidän seksiinne mitenkään (ellette ota sitä yhdessä mukaan sänkyyn).
Mun myöhästeini-iän ex osti Fleshlightin ja LAINAILI SITÄ KAVEREILLEEN. Se oli ongelma.
Siis sulla on teini-ikäinen ex vai mitä toi tarkoitti?
Ei, vaan seurustelin tämän tyypin kanssa kun olimme molemmat myöhäisteini-iässä. Siis minä 18, hän 19.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida ap:lla olla hääppönen pimpsuli kun pitää jotain kumipimperoa kadehtia. Se sun oma dildukokoelmasi ei tainnut sua häiritä lainkaan?
Ei se ole kumia.
Flashlightin? Mitä pahaa on taskulampun ostamisessa?
Okei, et siis tiedä mitä ajatella. Miksi kerrot sen meille? Pitäisikö jonkun muun kertoa sinulle, mitä sinun pitää ajatella?
Vierailija kirjoitti:
Okei, et siis tiedä mitä ajatella. Miksi kerrot sen meille? Pitäisikö jonkun muun kertoa sinulle, mitä sinun pitää ajatella?
Oli aloituksessa kysymyskin "Onko teidän miehillä vastaavia?"
Ja Ap:llä ei sitten ole yhtäkään dildoa tai satisfyeriä?
Ihan kiva kapistus mutta kyllästyin nopeasti. Helpompi vain vetää käteen old school 👍
M35
Vierailija kirjoitti:
Mies on nolo jos on seksileluja.
Miksei nainen ole?