Istanbul matkakokemuksia?
Onko sellainen kohde jonne kannattaa mennä? Onko joku käynyt hiljattain?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt usein, viimeksi ennen pandemiaa. Paljon nähtävää... "Aidossa" kylpylässä käynti on super rentouttavaa.
Okei! Onko suositella jotain "aitoa" kylpylää?
Istanbulissa on asukkaita kolme kertaa sen mitä koko Suomen tasavallassa:)! Se on täynnä kylpylöitä, ja ne on kaikki aitoja. Lähimpään vaan. Itse olen nauttinut joka kerran tosi paljon. (Viimeksi olin Istanbulissa tammikuussa 2 vk; aivan parasta. Ei turistilaumoja mailla halmeilla, pelkkiä ystävällisiä turkkilaisia ja hinnat halvempia kuin kesällä...)
Omasta reissusta on jo kuutisen vuotta, muttasilloin odotin vähän enemmän taikalamppuineen ja lentävää mattoa. Istanbul oli todella paljon eurooppalaisempi kuin mitä olin sen etukäteen ajatellut. Mutta ihana kaupunki siitä huolimatta, itse olin näin keväällä ja ei ollut liian kuuma eikä liikaa turisteja.
Kohtapuoliin lähdössä lomalle tänne.
Odottanut tätä reissua malttamattomana jo kuukausia. En ole koskaan ennen käynyt Istanbulissa, muutoin Turkissa kyllä.
Kaupunki vaikuttaa hyvin mielenkiintoiselta ja kauniilta. Perinteisessä kylpylässä haluan käydä myös itsekin. 🖤
Paljon olen matkustellut, mutta en Istanbulissa. Se on kyllä listalla. Paikka, jossa kuulemma itä ja länsi kohtaavat kiehtovasti.