Paroksetiini / sertraliini- kokemuksia
Mulla mm ptsd, ahdistuneisuus, masennus, paniikkikohtauksia ja dissosiaatio-oireilua. Nyt syön fluoksetiinia.
Näitä ehdotettiin, onko kukaan syönyt ja oliko avuksi, entä haitaksi?
Kommentit (10)
Aikoinaan laitettiin paroksetiinia, mutta minulla se sai pelkotilat vielä kauheammiksi että alkoi olla jo paranoian tasolla. Tuon kokemuksen jälkeen olin vuosia ilman lääkitystä..
yt on ollut 5-6kk ajan sertraliini ja ei ole ollut mitään ikävää oireilua, pääkipuja oli alussa ja ihottumaa, mutta nyt on ollut parempaa ja tuntuu että ahdistukseen on vaikuttanut jonkin verran.
Itselläni on masennus, ahdistus, ptsd.
Oon syönyt noin 15 vuotta Optipar 20mg 1x1 paniikki- ja ahdistusoireiluun. Toimii tosi hyvin ilman mitään ongelmia. Mun vaikea elämä helpottui lääkkeen myötä ja elämä on tasapainoista. Ehkä ilman tätä lääkettä en olisi kyennyt työelämään.
Syön 100mg Sertralinia. En kyllä huomaa mitään vaikutusta fiiliksiini. Mietin, että tarvitsenko ollenkaan sitä ollenkaan.
Paroksetiini vei kaikki tunteet. Ei ole kivaa, kun huomaa ettei rakasta edes omaa lastaan, aviomiehestä puhumattakaan.
Minäkin haluisin kuulla kokemuksia. Paroksetiini pitäisi aloittaa ahdistukseen ja paniikkeihin. Pelkään kaikkia sivuoireita tai mitä jos lääke tekee minut hulluksi :d siis vielä hullummaksi kuin jo olen 😅
Luonnon masennuslääke (Restilen) - https://tonzes.com/deprfi.htm Olen ollut uniongelmainen ja ajoittain masentunut jo esiteinistä asti. Ystäväni suosituksesta päätin kokeilla Restilen-valmistetta ja olen ollut todella tyytyväinen. Unenlaatu on parantunut enkä ahdistu enää yhtä herkästi. Käytän tuotetta ensisijaisesti masennuksen ennaltaehkäisyyn.
Up