Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapahtui kerran Sysmässä... Outo paikka se kyllä on!

Marja
26.04.2022 |

Olen yöllä ajamassa autolla Sysmän seudulla. Lähellä olevasta hylätyn kartanon ikkunasta kajahtaa hieman valoa, aivan kuin jokin hahmo liikkuisi siellä. Pysäytän auton, otan taskulamppuni ja menen tutkimaan hylättyä kartanoa. Aina kun astun uuteen huoneeseen, kuulen kuinka lattia narahtaa hieman kauempana, kuin ohjaten minua seuraavaan ja yhä seuraavaan huoneeseen. Lopulta saavun nurkkaukseen asunnon keskellä, jossa vasemmalla puolella on Wc ja oikealla puolella on rappusenomaiset tikapuut ullakolle. Ullakolta kuuluu narahduksia, nyt hieman rytmisempiä. Lähden kipuamaan narisevia tikapuita ylös. Kun silmäni yltävät ullakkokerroksen tasolle, huomaan edessäni kallellaan olevan puisen kepin/seipään. Se näyttää olevan jonkin ruskean, mitä ilmeisemmin ulosteen peitossa. Nyt narina kuuluu tasaisesti, kaukaa etuvasemmalta. Olen puoliksi noussut ullakolle, kunnes taskulamppuni valokeila löytää nykyisen, keski-ikäisen miespuolisen opettajani sekä entisen nuoren naiskollegani ullakolta. Huomaan, miten opettajani kyykkää vimmatusti lattialle pystyyn laitetun, puusta valmistetun tekoṕɛniksɛn päällä ja huohottaa, samalla laueten runsaasti eritteitä kohti minua, samalla kun entinen naiskollegani pakottaa häntä tähän, uhkailemalla kertovansa muille hänen olevansa hⱺmⱺsɛksuaali. Valtavan ulostevana valuu opettajani pɛräaukostᶐ samalla, kun hänen lentävät eritteet saavuttavat rinnukseni. Samalla huomaan että he molemmat lopettavat ja alkavat tuijottamaan minua. Heidän kasvonsa tuntuvat vääntyvän silmissäni, aivan kuin painuen sisäänpäin.
Tämän jälkeen minä herään, ja pystyssä olava , vielä siɛmɛnnɛstɛttä pulppuava siittimɛni kertoo minun kokeneeni elämäni ensimmäisen märän unɛn. Olen vasta yhdeksän vuotta vanha.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä