Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lopettaa riippuvaisuus/takertuminen kumppaniin ja olla emotionaalisesti itsenäinen?

Vierailija
26.04.2022 |

Olen henkisesti hyvin takertuvainen kumppaniini, koska pelkään menettäväni hänet jos en pidä hänestä kiinni. Tällainen käytös minulla on alkanut alkuhuuman loppumisen jälkeen eli vajaa puoli vuotta sitten. Tilanne on alkanut vahingoittaa suhdettamme ja miehestä tuntuu raskaalta, kun olen niin vaativa ja huomionkipeä.

Miten opin luottamaan, että mies kyllä pysyy elämässäni (jos on pysyäkseen) ilman että minun täytyy jatkuvasti huolehtia ja varmistella asiaa?

Tiedän, että itsetunnon kehittäminen auttaa ja olen aloittanut itsenirakastamis -projektin, mutta se vie aikaa ennen kuin itsetunto alkaa aidosti kohota. Olisiko teillä siis kertoa jotakin ”nopeampia” konsteja, esim. mindsetin muuttaminen tietynlaiseksi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa, opettele ensin elämään itsenäisesti, vasta sitten osaat olla riippumaton toisen ihmisen ajasta ja huomiosta...

Vierailija
2/7 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo takertuvuus siis näkyy konkreettisesti arjessamme?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueppa kirja ”Parisuhteen tunnelukot”. Sulla kuulostaa olevan riippuvuuden tunnelukko. Hoidata asia kuntoon, muuten mies lähtee.

Vierailija
4/7 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene psykoterapiaan. Tuollaista ongelmaa ei valitettavasti voi ratkaista nopeasti.

Vierailija
5/7 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo voi tulla kaukaa kaukaa menneisyydestä. Et selviä siitä ilman ammattiauttajaa.
Tsemppiä!

Vierailija
6/7 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietä aikaa myös muiden kuin kumppanisi kanssa.

Vierailija
7/7 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takertumalla olet kuin Putin: teet asioita jotka aiheuttavat juuri sen mitä pelkäät.

Eli takerrut, alat vaatia jatkuvasti huomiota, kehuja, kontrolloimaan yms. eikä kukaan jaksa sellaista, mikä aiheuttaa juuri sen mitä pelkäät: sinut jätetään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi