Mitä tehdä kun halunnut sinkkuna jo pitkään raskaaksi
Eli ongelmani on seuraavanlainen: olen sinkku ja tuhlasin aikaa parisuhteessa jossa mies sanallisesti lupasi raskaaksi tuloa muttei halunnutkaan.
Olen pitkään halunnut raskaaksi (yksi vanhempi lapsi on). Minulle ei sovi tällä hetkellä kuitenkaan yhden illan jutut koska koen että olen tapahtuneesta niin loukkaantunut(mies lupasi muttei halunnutkaan ns joo joo-tyyppi). Koen etten ole nyt sillä tavoin avoin maailmaa kohtaan.
Olen myös aika ujo ja introvertti joten senkään vuoksi yhden illan jutut ei sovi. Aikaa ei ole etsiä miestä enkä voisi tehdä niin että lapsen teon vuoksi tutustuihin kehenkään.
Onkohan mitään toivoa löytää ketään joka voisi vain lahjoittaa sen tarvittavan asian pientä korvausta vastaan.
En käytä päihteitä ja kaikki sellainen on kunnossa
Kommentit (25)
Mikset vaan mene hedelmöityshoitoihin ja sitä kautta pääsisit tavoitteeseen?
Ei voi lahjoittaa "pientä korvausta vastaan", se korvaus on elatusmaksut kunnes lapsi täyttää 18 vuotta. Asiasta ei voi sopia toisin.
Hakeudut lääkärin vastaanotolle ja sieltä laitetaan lähetettä lapsettomuushoitoihin, jos puitteet ja terveys ok. Kuka nykypäivänä uskaltaisi suostua muuminukimenetelmiin, kun voi joutua elätiksi äidin muuttaessa mielipidettään.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi lahjoittaa "pientä korvausta vastaan", se korvaus on elatusmaksut kunnes lapsi täyttää 18 vuotta. Asiasta ei voi sopia toisin.
Silloin saat lapseen myös tapaamisoikeuden.
Kato telkkarii tulee halvemmaksi. Tai opiskele, niin viisastut edes vähän.
Otat baarista jonkun kiimaisen jäbän mukaan ja menet sen kanssa sänkyyn, sano että sinulla on pillerit käytössä tai kierukka ja sano että tykkäät kun mies tulee sisään.
Tällä tavoin sinun ei tarvitse maksaa sitä pientä korvausta vaan oikeastaan mies saa maksaa sinulle pientä korvausta 18 vuoden ajan, tämä on toiminut sadoilla jos ei tuhansilla naisilla.
Voin lajoittaa jotain pientä, mutta se maksaa 37.368€. Tuo on tämän hetkisen laskelman mukainen elatustuki 18 vuoden ajalle. Toki se saattaa nousta, joten pyöristetään tasan 40k€. Milloin on treffit?
No voit vaikka lohduttautua lukemalla, että olen 43 vuotias, enkä ole unelmistani ja toiveistani ja lukuisista yrityksistäni huolimatta saanut vielä ensimmäistäkään lasta. En vaikka apuna ja tukena on ollut niin koululääketieteen kehittämiä ja luomia konsteja ja keinoja kuin joukko vaihtoehtoisempiakin tapoja. Kyllä. Hullua. Onneksi hyvää elämää voi elää myös sinkkuna kun tällä hetkellä ei ole ketään, jonka kanssa jakaa elämä. Sitä sitten itsekseen voin lukea nyt itseäni joitain vuosia vanhemmasta Laura Malmivaarasta (48), joka odottaa lasta. Hänen raskautensa tai kenenkään muunkaan raskaus tai parisuhde kumppani ei ole minulta pois. Mutta myönnän, että erityisesti näin keväisin mieleeni nousee kaiho ja kaipaus. Ja kuinka pieni pirulainen hakkaa sisälläni yritäen saada minut kateelliseksi kun näen nuoria ja vanhoja pariskuntia tai pariskuntaoletettuja yhdessä tai kun näen lapsiperheiitä jotka liikkuvat ja viettävät aikaa yhdessä.
99% baarimiehistä suostuu paljaalla, joten ahkeraa pilkkimistä vaan.
Vierailija kirjoitti:
No voit vaikka lohduttautua lukemalla, että olen 43 vuotias, enkä ole unelmistani ja toiveistani ja lukuisista yrityksistäni huolimatta saanut vielä ensimmäistäkään lasta. En vaikka apuna ja tukena on ollut niin koululääketieteen kehittämiä ja luomia konsteja ja keinoja kuin joukko vaihtoehtoisempiakin tapoja. Kyllä. Hullua. Onneksi hyvää elämää voi elää myös sinkkuna kun tällä hetkellä ei ole ketään, jonka kanssa jakaa elämä. Sitä sitten itsekseen voin lukea nyt itseäni joitain vuosia vanhemmasta Laura Malmivaarasta (48), joka odottaa lasta. Hänen raskautensa tai kenenkään muunkaan raskaus tai parisuhde kumppani ei ole minulta pois. Mutta myönnän, että erityisesti näin keväisin mieleeni nousee kaiho ja kaipaus. Ja kuinka pieni pirulainen hakkaa sisälläni yritäen saada minut kateelliseksi kun näen nuoria ja vanhoja pariskuntia tai pariskuntaoletettuja yhdessä tai kun näen lapsiperheiitä jotka liikkuvat ja viettävät aikaa yhdessä.
Niin ja toisinpäin. Pienipirulainen sisällä onvälillä katkera siitä, että menin lisääntymään. Ja näen, kuinka ihmiset pariskuntana/ sinkkuna voi matkustella, olla ilman jatkuvaa vastuuta ja huolta lapsista.
Puolensa kummassakin. Ei e niin herkkua oo niidenhuutavien ja kitisevien tenavien kanssa tuolla mennä.
Oot kattonu liikaa leffoja
Vierailija kirjoitti:
Höhö, eihän sen lahjoittajan nimeä tarvitse kysyä.
Isyyden selvittäminen on pakollista mutta käytännössä mahdotonta, jos ei äiti osaa isäehdokkaan nimeä kertoa eikä sellainen oma-aloitteisesti ilmoittaudu. Tämän välttää kun ei kerro nimeään miehelle.
Vai aattelitko että viranomainen hakee maailman kaikilta miehiltä dna-näytteet.
Se että toivoo lasta ei ole mikään syy sitä tehdä. Mieti nyt ihan järjellä mitä hyötyä ja haittaa siitä on.
Kahden lapsen kanssa yksin ei ole aina helppoa, sisarukset eivät muuten automaattisesti tule toimeen keskenään, ei voi tietää etukäteen rakastaako vai viihaako he toisiaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin saat lapseen myös tapaamisoikeuden.
Ei saa. Tapaamisoikeus on lapsella, ei vanhemmalla.
Kaunis päivä tänään :)