Sarastia- HKI
Hei,
ketään paikalla joka ei saa rahojaan Helsingin kaupungilta? Mulla nyt jotain 1000 e joulukuulta tähänpäivään saamatta palkkioita ja ylityökorvauksia. Kukaan ei edes vastaa viesteihin, ei siis mitään tietoa koska voisi saada?
Mitä voi tehdä, haluan rahani NYT enkä loppuvuodesta kun niistä menee 40 % veroa!!!
Kommentit (13)
Minä en edes pääse kirjautumaan Sarastiaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä en edes pääse kirjautumaan Sarastiaan.
En minäkään. En tajua miten voi muka osa työntekijöistä vaan jää lisäämättä järjestelmään. On taas Pirkot ja Pertit työryhmissä suunnitelleet tän siirtymän viimeisen päälle.
Paljonkohan viivästyskorko on, kannattaako sitä hakea jos ei maanantainakaan ole rahat tilillä.
jhl81.fi/uutiset/hyi-avoin-kirje-kaupungin-johdolle/
Avoin kirje Kaupungin johdolle Sarastiasta
https://www.tivi.fi/uutiset/sarastia-jakaa-potkuja-yt-neuvottelujen-seu…
Viime syksynä sarastia irtisanoi 7
Miks vit tussa ei pääse kännykällä sarastiaan🤬
Pyytäkää kaupunkia palkkaamaan lisää palkanlaskijoita. Koko homma pyörinyt vajaamiehityksellä jo vuosia, ja nyt ihmetellään kun uusi järjestelmä kaatoi koko korttitalon.
Minä ehdotan kaupungille ratkaisuksi, että henkilöstökassasta saisi käydä nostamassa korottoman lainan esim. 1000€ ja kun palkkarästit vihdoin tulee maksuun, laina kuitattaisiin niistä pois. Rikas työnantaja kyykyttää työntekijöitään ja pomot piiloutuvat kapulakielivastauksiensa taakse.
Vierailija kirjoitti:
Miks vit tussa ei pääse kännykällä sarastiaan🤬
Tottakai pääsee!
Minulla on mennyt koko päivän pituiset koulutukset palkattomiksi. Tarkistakaa palkkakuittinne huolellisesti!
Minä olin kevään sivutoiminen työntekijä. Koko palkkasumma, n. 11000 puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Minä ehdotan kaupungille ratkaisuksi, että henkilöstökassasta saisi käydä nostamassa korottoman lainan esim. 1000€ ja kun palkkarästit vihdoin tulee maksuun, laina kuitattaisiin niistä pois. Rikas työnantaja kyykyttää työntekijöitään ja pomot piiloutuvat kapulakielivastauksiensa taakse.
Kaikista ratkaisuehdotuksista mitä olen foorumeilta ja lehtien kommenttipalstoilta lukenut, tämä on ensimmäinen joka oikeasti voisi toimia. Se on eri asia miten Hekalta onnistuisi sen valvominen, että milloin lainansaaja on saanut palkkansa, joten laina-aika pitäisi olla vakio, esim. 6kk.
Itse en saanut palkkaa lainkaan tänään. Olin siis jo aiemmin viikolla yhteydessä palkkoihin, kun ei palkkakuittia näkynyt ja heräsi epäily, että onkohan mitään liksaa tulossa. Lupasivat laittaa suoramaksuun, ja että perjantaina olisi tilillä. Ylläripylläri, ei ollut! Eikä oo eka kerta kun hgin kaupungin palkanmaksuissa perseillään, ihan ilman uusia tietojärjestelmiä. Nolla luotto koko touhuun.