Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ei järjestetä aikuisille ystävien löytämistapahtumia?

Vierailija
26.04.2022 |

Joissa olisi jotain mukavaa pientä tekemistä että juttelu lähtisi alkuun. Siellä tietäisi että se mukava tyyppi johon tutustuu haluaa itsekin laajentaa sosiaalisia verkostojaan joten uskaltaisi ehdottaa yhteydenpitoa. Näkisi heti millainen hän on livenä. Juttelu olisi helpompaa. Olen niin kyllästynyt etsimään kavereita netistä, kirjoittelemaan kasvottomien (voi olla profiilikuva, mutta tarkoitan etten näe ilmeitä ja eleitä mikä tekee juttelusta raskasta) tuntemattomien kanssa, jotka sitten jossain vaiheessa saattavat lopettaa äkkiä kirjoittelun. Tai sitten se jää viestittelyn tasolle eikä tehdä mitään yhdessä. Olen niiiin väsynyt virtuaalielämään!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan joku vähän isompi tapahtuma, jossa tarkoitus olisi nimenomaan löytää uusia ystäviä voisi olla hyvä. Itse kun aikoinaan etsin uusia kavereita, koitin just harrastusten kautta, mutta niissä ihmiset olivat jo kaverinsa kanssa tai eivät muuten vaan olleet kiinnostuneet uusista tuttavuuksista, olivathan he siellä harrastamassa, eivät ystäviä etsimässä.

Mun mielestä kannattaa ehdottaa esim Helsinki Missiolle tuollaista. Pitkäänhän  on ollut toiminta koronan vuoksi lähinnä etänä, mutta kun rajoitukset on nyt poistuneet, on helpompi järjestää tapaamisiakin. 

Vierailija
22/23 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkus järjestät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä. Niitä kutsutaan harrastuksiksi. Helppo tutustua toiseen kun on ainakin yksi sama kiinnostuksen kohde.

Itse tykkään ihan vaan harrastaa, ärsyttäisi jossain spinningtunnilla, että joku alkais tyrkyttää seuraansa ja yrittäisi kutsua kylään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän