Miksi ei järjestetä aikuisille ystävien löytämistapahtumia?
Joissa olisi jotain mukavaa pientä tekemistä että juttelu lähtisi alkuun. Siellä tietäisi että se mukava tyyppi johon tutustuu haluaa itsekin laajentaa sosiaalisia verkostojaan joten uskaltaisi ehdottaa yhteydenpitoa. Näkisi heti millainen hän on livenä. Juttelu olisi helpompaa. Olen niin kyllästynyt etsimään kavereita netistä, kirjoittelemaan kasvottomien (voi olla profiilikuva, mutta tarkoitan etten näe ilmeitä ja eleitä mikä tekee juttelusta raskasta) tuntemattomien kanssa, jotka sitten jossain vaiheessa saattavat lopettaa äkkiä kirjoittelun. Tai sitten se jää viestittelyn tasolle eikä tehdä mitään yhdessä. Olen niiiin väsynyt virtuaalielämään!
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä. Niitä kutsutaan harrastuksiksi. Helppo tutustua toiseen kun on ainakin yksi sama kiinnostuksen kohde.
Itse tykkään ihan vaan harrastaa, ärsyttäisi jossain spinningtunnilla, että joku alkais tyrkyttää seuraansa ja yrittäisi kutsua kylään
Mun mielestä kannattaa ehdottaa esim Helsinki Missiolle tuollaista. Pitkäänhän on ollut toiminta koronan vuoksi lähinnä etänä, mutta kun rajoitukset on nyt poistuneet, on helpompi järjestää tapaamisiakin.