Kukapa ei pitäisi Martti Suosalosta? Hauskasti kertoo elämäkerrassaan kohtaamisestaan Virpi Suutarin kanssa
"Hän hymyili minulle isoilla hampaillaan".
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/626be946-03e2-4036-96ea-3bc2c3…
Aiotteko lukea kirjan?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Minä en pidä
Nyt saat kyllä kertoa, miksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en pidä
Koska korona-ajan ulina.
Täytyy myöntää, että minua on ärsyttänyt elämäkertojen tulva kaiken maailman julkkiksilta - mutta tästä olen kiinnostunut.
Eipä ois kirjaa tarvinnut tehdä. Ärsyttää nämä elämänkerrat.... En meinaa lukea.. ukossa ei mitään, mutta kohukirjat pilaa näkemyksen. Esim. Edelman yms. Kaija koot
Vierailija kirjoitti:
Eipä ois kirjaa tarvinnut tehdä. Ärsyttää nämä elämänkerrat.... En meinaa lukea.. ukossa ei mitään, mutta kohukirjat pilaa näkemyksen. Esim. Edelman yms. Kaija koot
Edelmann nyt kirjoitti jonkun alkoholismikirjan, mutta tämä vaikuttaa hauskalta ja informatiiviselta, mitä näitä lehtipätkiä on tässä lukenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en pidä
Korona-sulkujen aikaan kun moni menetti tynäsä tämä ulisi kun joutui myymään vuokra-asuntonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en pidä
Korona-sulkujen aikaan ihmiset menettivät työnsä mutta tämä rikas valitti kun joutui luopumaan vuokralle antamastaan asunnosta.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy myöntää, että minua on ärsyttänyt elämäkertojen tulva kaiken maailman julkkiksilta - mutta tästä olen kiinnostunut.
Minua ei, vaan olen kuunnellut niitä mielelläni. Eihän sinun tarvitse lukea kirjoja, jos et halua, joten ihmeellistä vinkumista valittaa kirjoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en pidä
Korona-sulkujen aikaan ihmiset menettivät työnsä mutta tämä rikas valitti kun joutui luopumaan vuokralle antamastaan asunnosta.
Miten joku voi muistaa tuollaisia? Oletko muutenkin joku ihmeen pitkävihainen ja raskas tyyppi, joka vänisee vuosia vanhoja pikkujuttuja? :D
Vierailija kirjoitti:
Täh? Ärsyttääkö sinua esimerkiksi dekkarit ja muut kirjat yhtä paljon? Olet oikeasti nolo, kun valitat tuollaisesta asiasta. Ihan kuin se olisi sinulta pois, että joku kirjoittaa elämäkertansa, tsiisus! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en pidä
Koronasuökujen aikaan minä elin ihan normaalia elämääni, kävin töissä ja kaupoissa ihan tavalliseen tapaan, ajelimme mökille ja kaikkea muuta, joten häiritseekö sekin sinua? Pitäisikö minun vollottaa räkä poskella joidenkin muiden ihmisten puolesta, joilla elämä oli erilaista? Tuskin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en pidä
Niin, siis martilta meni myös työt ja siksi se asuntokin piti myydä koska ei ollut mitään tuloja.
Isot hampaat!