Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko rakastua serkkuusi?

Vierailija
25.04.2022 |

Toisen aloituksen innoittamana kysyn.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan . Serkut ovat neutraaleja ja sukupuolettomia olentoja jossain lähiavaruudessa. 

No way

Vierailija
2/16 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana olisin voinut. Tai ainakin olisin halunnut seksiä hänen kanssaan. Samanikäinen serkkuni oli 19-vuotiaana sellainen seksikinkku, kun näin hänet lukion jälkeen, että niitä valtavan muhkeita tissejä olisi leiponut mielellään useampaankin kertaan. Kun näin hänet muutamaa vuotta myöhemmin ja kyläilin siellä tyttöystäväni kanssa, niin oli siinä vaikea pitää katsetta irti pullistelevasta paidasta. Tyttöystävällä oli isot tissit, mutta tällä sukulaisella oli sellaiset yllättävän kiinteät, supermegarinnat, että oksat pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Serkkuun rakastuminen olisi melkein kuin veljeen rakastuisi. Vanhempamme ovat sisaruksia, meillä on samat isovanhemmat - ällöttää jo ajatuksen tasolla.

Vierailija
4/16 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En!

Vierailija
5/16 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, en! Ällöttää ajatus, että paljon samoja geenejä ym.

Vierailija
6/16 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Koska minulla ei ole serkkuja. Hah!

Vierailija
7/16 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minun kaikki serkkuni ovat miehiä ja olen itse heteromies.

Vierailija
8/16 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi en. Oon tuntenu ne pienestä asti. Oksettava ajatus.

Vierailija
9/16 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä ole käynyt mielessäkään. Oikein puistattaa ajatella, miten eräässä uskonnossa serkusavioliittoja suorastaan järjestetään nuorille tyttöraukoille. Seurauksetkin kyllä näkyvät. Jos jotain hyvää tahtoo siitä käytännöstä sanoa, niin jopa se toki on edistysaskel faaraoiden ajoista, jolloin hallitsijat naitettiin sisaruksilleen.

Vierailija
10/16 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaunis serkku. Voisin.

Vierailija
11/16 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta. En ole edes tavannut suurinta osaa aikuisena, ja mulla on niitä sentään jotain 50. 

Vierailija
12/16 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä millään romanttisella/seksuaalisella tavalla kiinnosta kukaan serkuistani. Minulla on monta suunnilleen saman ikäistä serkkua vastakkaista sukupuolta. Emme ole koskaan olleet läheisiä, tuskin edes tunnemme. Mutta en siis kiinnostuisi.

Vierailija
13/16 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pienenä ihastunut serkkuuni, koska hän oli todella söpö. Ihastuminen ei edennyt tekoihin, saati aikuisuuteen asti. Ja hyvä niin.

Vierailija
14/16 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä joskus esiteininä rakastuin omaan serkuuni, mutta silloin nyt rakastui muutenkin jatkuvasti kehen tahansa vähänkin kivaan kaverijätkään. En enää aikuisena voisi kuvitellakaan olevani rakastunut serkkuuni, vaikka he herkkuja ovatkin. 

Vierailija
15/16 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussia voisin, on nimittäin sen verran muhkeat tisuliinit.

Vierailija
16/16 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pannu mun serkkuu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä