Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin pukeutumisFLOPPI minkä olet nähnyt?

Vierailija
07.10.2006 |

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarketista ostettuun ja myös oloasu nimellä myytyyn " pukuun" .

Vierailija
2/24 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinitytöllä niin matalat farkut, että häkykarvoja näkyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tiukka lähes täyspitkä mekko...

Vierailija
4/24 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppajonossa näin naisen, kerron asun päästä varpaisiin:

-Neonkeltainen pipo

-vyötäröpituinen turkki

-siniset Adidaksen verkkarit, nilkoissa resori ja vatoketju

-korkokengät

Hänellä oli hapsottava pitkä tukka, ilmeisesti permanentattu. Kasvoissa hyvin kaunis, luonnollinen ja huolella tehty meikki.

En tiennyt itkeä vai nauraa..! Lopulta vain säälin. Ei tainnut ajatella miltä näyttää..? Ehkä luuli olevansa RENTO, MUTTA TYYLIKÄS ;)

Vierailija
5/24 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun entinen anoppi pyysi käymään kahvilla ja lähdin siltä istumalta mieheni kanssa sinne. Kuluneet verkkahousut päällä ja nyppynen villapusero. Siellä istui sitten muutama muukin juhlavaatteissa. Anoppi oli mennyt salaa vihille ja kahviteltiin siinä sitten.

Vierailija
6/24 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä oli neonkeltainen hiaton paita isolla kaula-aukolla ja samanvärinen juuri takamuksen peittävä röyhelöhelmainen hame. Lisäksi jalassa mustat korkokengät ;D

Tämä nainen käveli miesystävänsä kanssa keskustassa ja he näyttivät oikein onnelliselta ja vastarakastuneelta parilta :)

Eli ei se rakkaus taida olla vaatetuksesta kiinni.. Heh heh..

Vierailija
7/24 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantai-ilta kesällä, oli menossa kaupungille. Kaiken kruunasi todella vahva meikki.

Vierailija
8/24 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jälkeenpäin muista toisten pukeutumismokia, mut ylipäänsä kauheinta musta on sellaset vaatteet joista näkee että on yritetty ja omasta mielestä sopii hyvin yhteen mutta malli ei sovi yhtään omalle vartalolle, tai sitten on liian yks yhteen sovitettu, esim kengät ja juhlapuku (melkein) samaa sävyä (joskus toki sekin sopii mutta tiennette mitä tarkoitan). Tai kengät ja paitapusero yks yhteen ja sit ne " klassiset" mustat housut.

yks kauhee moka kans on kun naiset luulee että niide perse on liian iso ja pukeutuu sitten sen mukaisesti sen sijaan että ylpeilis sillä.

Vierailija
9/24 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustat kuluneet farkut, avaimet ketjussa, purkkarit ja harmaa venähtänyt t-paita Karvisen kuvalla. Kun olisikin ollut protesti, muttei ollut.

Vierailija
10/24 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näin keski-ikäisen lihavan naisen pukeutuneen vaaleanpunaiseen sortsihaalariin, päässä lippis, jalassa kumikengät. Kaupassa oli.

Vierailija
11/24 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

persvakoa näkyi todella reippaasti. Näky oli lähinnä yököttävä. Harvoin jään katsomaan kenenkään vaatetusta mutta nyt jäin. Todella hämmästyttävää.

Vierailija
12/24 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella kova meikki, hiukset viimisen päälle laitetut. Päällä napapaita ja minihame joka juuri ja juuri peittää paikat. Kulkivat näin syyskuussa.

Eikä ole ensimmäinen kerta. Näihin tyttöihin törmää usein kaupassa ja aina on samanlainen huoralook. Molemmilla täsmälleen samanlaiset vaatteet ja meikit. Ihan järkyttävää. Kerran sitten näin tyttöjen äidin heidän kanssaan, silloin ymmärsin kaiken...Ihan samanlainen suttura oli äitikin.

Aluksi luulin näitä tyttöjä venäläisiksi, mutta ihan suomea ne puhui.

Vierailija
13/24 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

otsatukka lakattu sielle karmealle puolimetriäkorkealle kiepautuksella, ja tietty järkyttävä vetyperoksidiblondaus,

ruskea 80-luvun nahkatakki, sivuraitaverkkarit, kukikas pieni juhlakäsilaukku josta kaivoi kolikot bussiin, jalassa mustat korkkarit, ikää noin 35v

Vierailija
14/24 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli liian tiukat ihan vaaleanvioletit trikoohousut, joista kaikki tarkimmatkin muodot etu- ja takapuoleltakin pyllyä näkyivät. Ja ei ollut ihan timmissä kunnossa vaan pylly hyllyi kävellessä housujen hiertäessä vakoa.

Vierailija
15/24 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metro aseman luonna:

Nuori Goottityttö tuli keskellä päivää metrosta. Hänellä oli päällä tooooosi lyhyt hame. Mutta se mikä mua hämmästytti oli, että se hame oli niin lyhyt että hänen stayupit näkyi tosi hyvin. Siis se stay uppien yläreuna näkyi ihan kokonaan siinä ennen hameen alkua. Minä kun itse aina mietin että näkyyköhän nyt stay uppieni yläreuna, kun minulla on hieman lyhyehkömpi hame päällä.

Mutta tällä tytöllä tämä kait kuului ihan tyyliin, pitisiä kuului kait näyttää. Ja ei siinä mitään, siis tyttö oli nuori, ja hänellä oli hoikat sääret, ja kokonaisuus oli ihan ok.

Vierailija
16/24 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yleisesti ottaen mun mielestä suomalaiset nuoret naiset pukeutuu hyvällä maulla, ehkä vähän tylsästi joskus mutta paljon paremmin kuin vaikka britit.

Vierailija
17/24 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

argh.

Vierailija
18/24 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hävetti lähtee himasta yksin metroon niissä vaatteissa. Tais ihmiset tuijottaa tai sitten vaan kuvittelin. Mulla oli päällä kiiltävä kultainen kokovartalo haalari, jalassa pölkky kantaiset saappaat, tukka tupeerattu ja meikit aika huomiota herättävät.

Vierailija
19/24 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hartiat ja polvet peitettynä.

Noh eräs turisti oli pukeutunut toooodella lyhyeen minihameeseen. Hihattomaan toppiin, jonka selkäosa oli tavallaan paljas. Jotain naruvirityksiä ristissä. Jalassa oli todella korkeet korkkarit.

Vierailija
20/24 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama oli siis niin punakka ja turpeä ettei jäänyt epäselväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme