Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kärsin ahdistuksesta ja ainut mikä rentouttaa on suklaa ja shoppailu

Vierailija
25.04.2022 |

Eli olen nuoresta asti kärsinyt pahasta sos tilanteiden pelosta ja ahdistuksesta ja en osaa rentoutua mutta kun syön suklaata tulee rento olo ja kun saa juoda kahvia ja nettishoppailla niin sykekin laskee. Tarkoittaako tämä että minun tulisi jatkaa näin?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot tehnyt siitä keinon selviytyä, nyt opettelet tilalle uuden tavan, kuuntele vaikka äänikirjaa ja syö suklaata (kun verensokeri nousee paniikki helpottuu, pitäisi opetella syömään säännöllisesti)!!!

Vierailija
2/19 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AHDISTUSHULLU TAAS VAUHDISSA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostatko mitä netistä

Vierailija
4/19 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarkoita.

Se tarkoittaa sitä että olet riippuvainen, orja niistä asioista joista saat helpotusta.

Näin orjuus ja riipuvaisuus saa alkunsa.

Vierailija
5/19 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ahdistaa shoppailu

Vierailija
6/19 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostatko mitä netistä

Vaatteita yleensä tai sitten koruja, asusteita, herkkuja

Vierailija
7/19 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Terveisin köyhä ja l*ski.

Vierailija
8/19 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaako sinua ihan kotonakin olo yksikseen?

Sosiaalisissa tilanteissa on varmaan hyvä jos olisi vaikka se takeaway kuppi mukana.

Mutta itse kysymykseen... Eikai siitä haittaa ole jos tuolla tavalla saat ahdistuksen kuriin?

Tietysti, jos shoppailet paljon turhaa tavaraa, ja niin paljon että se huonontaa rahatilannetta, niin sitten ainakin siitä pyrkisin eroon.

Tai sitten shoppaile itsellesi vaikka suklaata, jos syöt sitä paljonkin. Voisi olla mukavaa ostaa jotain erikoisia "laatusuklaita" paikanpäällä jostain, ehkä se auttaisi sosiaalisen tilanteen pelkoon, kun pääsee samalla tekemään jotain mistä pitää...

Monella herkkupuodilla on varmasti myös nettikauppa.

Choco deli, ja porin herkkupuoti on yhdet vaihtoehdot, Porin herkkupuodilla taisi olla verkkokauppakin.

Vierailija
9/19 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AHDISTUSHULLU TAAS VAUHDISSA

… ja sinä…muuten vaan hullu…

Mitä ihmettä sinä HUUDAT?!

Vierailija
10/19 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä shoppailu ainakin osaksi ja tee rentoutusharjoituksia. Syö suklaata vain vähän, panosta terveelliseen ruokavalioon ja kokeile uusia välipalavaihtoehtoja. Ideoita on vaikka kuinka paljon.

En painosta sinua luopumaan tutuista ja turvallisista asioista, pyydän vain kokeilemaan uusia rutiineja edes vähän. Se on  piristävää ja palkitsevaa.

Vierailija
11/19 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaako sinua ihan kotonakin olo yksikseen?

Sosiaalisissa tilanteissa on varmaan hyvä jos olisi vaikka se takeaway kuppi mukana.

Mutta itse kysymykseen... Eikai siitä haittaa ole jos tuolla tavalla saat ahdistuksen kuriin?

Tietysti, jos shoppailet paljon turhaa tavaraa, ja niin paljon että se huonontaa rahatilannetta, niin sitten ainakin siitä pyrkisin eroon.

Tai sitten shoppaile itsellesi vaikka suklaata, jos syöt sitä paljonkin. Voisi olla mukavaa ostaa jotain erikoisia "laatusuklaita" paikanpäällä jostain, ehkä se auttaisi sosiaalisen tilanteen pelkoon, kun pääsee samalla tekemään jotain mistä pitää...

Monella herkkupuodilla on varmasti myös nettikauppa.

Choco deli, ja porin herkkupuoti on yhdet vaihtoehdot, Porin herkkupuodilla taisi olla verkkokauppakin.

No yleensä alan miettiä kaikenlaista jos en tee mitään. Mutta olen huono harrastamaan mitään, esim liikuntaa tai käsitöitä, en tykkää niistä. En ole kuitenkaan ylipainoinen... Joskus shoppailen netissä, lisään ostokset koriin ja sitten tyhjennän sen. Mutta kummalla tavalla se rentouttaa kun saa selailla ja syödä samalla suklaata. 

Vierailija
12/19 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tehnyt 1 virheen et haketunnut ahdistus terapiaan. Hoidat pahaa oloa epätervelisillä tavoilla. Katsos paha olo lähtee puhumalla ja paska pesemällä!Vaikeat asiat eivät katoa mihinkään,kun ne lakastaan maton alle!

Vierailija
13/19 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä shoppailu ainakin osaksi ja tee rentoutusharjoituksia. Syö suklaata vain vähän, panosta terveelliseen ruokavalioon ja kokeile uusia välipalavaihtoehtoja. Ideoita on vaikka kuinka paljon.

En painosta sinua luopumaan tutuista ja turvallisista asioista, pyydän vain kokeilemaan uusia rutiineja edes vähän. Se on  piristävää ja palkitsevaa.

Voisi kokeilla leipoa jotan suklaista!=)

Vierailija
14/19 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sinun tapasi. Turvallinen.

Tapoja voi halutessaan muuttaa ja muokata.

Ei tuossa mitään pahaa ole. Jaksamisen kannalta se voi joskus olla raskasta.

Itsellä ihan samaa.

Nyt vanhemmiten, kun olen saanut parempaa itsetuntoa ja itseni hyväksyntää ja miehen, joka osoittaa minulle tykkäämistä ja kiitollisuutta, niin on minulla muuttunut tuo sokeri-shoppailu-homma.

Olet aapee just hyvä.

Saat olla miten olet.

Vierailija
15/19 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tehnyt 1 virheen et haketunnut ahdistus terapiaan. Hoidat pahaa oloa epätervelisillä tavoilla. Katsos paha olo lähtee puhumalla ja paska pesemällä!Vaikeat asiat eivät katoa mihinkään,kun ne lakastaan maton alle!

oikeestaan kävin terapiassa 3 vuotta mutta ei auttanut mitään vaikka puhuin kaikki asiat läpi .=(

Vierailija
16/19 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi vinkkejä palstalta ja hakusanoilla hakokoneesta, jos jotain kokeiltavaa rentoutukseen löytyy. Ostaminen kivijalasta on sosiaalinen tilanne.

Vierailija
17/19 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

* Korjaan hakukone, ei hako

Vierailija
18/19 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä myös ahdistusta, alkoholi rentouttaa. Minulla kesti kauan saada uppoamaan kaaliini, että alkoholi loppujen lopuksi lisää ahdistusta

Vierailija
19/19 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapian paikka