Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukkumalla eroon seksin harrastamisesta

Vierailija
25.04.2022 |

Harrastetaanko teillä suhteissa tätä? Livetäään panopuuhista väsymyksen varjolla nukkumaan

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te kaikki valittajat. Lempatkaa akka pihalle ja etsikää sellainen joka pysyy hereillä. Helppoa eikö vain.

ei. ei ole. kaikki jotka viettäneet sekunninkaan yhfenkään akan kaa tietää että:

ei kuule todellakaan ole mitään helppoo..

sanot vaa. ku et todellakaan tiedä 'mistä puhut'!

Ihan jokaisen "pihtarin" olen lempannut ulos. Nykyisen naisen kanssa ollu sitten jo yli 20 vuotta eikä tätä vieläkään väsytä sen varjolla, että seksi ei maistuisi. Mutta ihan jokaisen oma valinta millaista elämää haluaa elää.

totta maar tuo kun sanoit: 'oma valinta..' tottakai. jokaisella oma päätös elämästään. helppoa se ei aina ole tai noin 'simppelin yksinkertaiselta' kaikkien ihmisten naisten kanssa toimi vaikka itse niin sen haluaisikin.

ihmisten niin täysin erilainen suhtautuminen seksuaaliseen kanssakäymiseen eritoten sen olen itse ainakin huomannut (n.30 eri naisen kanssa touhutessa..). se mikä käy hyvin toiselle niin voi olla toiselle jotain ihan muuta tai jopa päinvastaista.

ehkä kyse on kuitenkin siitä ikuisesta taistosta vallasta ihmissuhteissa ja seksi toimii siinä yhtenä kipeenä ja satuttavana aseena niin ihmisen tahtoessaan. toki se on täysin väärin. ja kuitenkin ihmiset eivät ole tässäkään asiassa vielä lähelläkään optimaalista tilannetta jossa olisi molempien sukupuolien tasa-arvo ja molemminpuolinen kunnioitus mitä tulee ihmisen seksuaalisuuteen.

Vierailija
22/24 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te kaikki valittajat. Lempatkaa akka pihalle ja etsikää sellainen joka pysyy hereillä. Helppoa eikö vain.

ei. ei ole. kaikki jotka viettäneet sekunninkaan yhfenkään akan kaa tietää että:

ei kuule todellakaan ole mitään helppoo..

sanot vaa. ku et todellakaan tiedä 'mistä puhut'!

Ihan jokaisen "pihtarin" olen lempannut ulos. Nykyisen naisen kanssa ollu sitten jo yli 20 vuotta eikä tätä vieläkään väsytä sen varjolla, että seksi ei maistuisi. Mutta ihan jokaisen oma valinta millaista elämää haluaa elää.

totta maar tuo kun sanoit: 'oma valinta..' tottakai. jokaisella oma päätös elämästään. helppoa se ei aina ole tai noin 'simppelin yksinkertaiselta' kaikkien ihmisten naisten kanssa toimi vaikka itse niin sen haluaisikin.

ihmisten niin täysin erilainen suhtautuminen seksuaaliseen kanssakäymiseen eritoten sen olen itse ainakin huomannut (n.30 eri naisen kanssa touhutessa..). se mikä käy hyvin toiselle niin voi olla toiselle jotain ihan muuta tai jopa päinvastaista.

ehkä kyse on kuitenkin siitä ikuisesta taistosta vallasta ihmissuhteissa ja seksi toimii siinä yhtenä kipeenä ja satuttavana aseena niin ihmisen tahtoessaan. toki se on täysin väärin. ja kuitenkin ihmiset eivät ole tässäkään asiassa vielä lähelläkään optimaalista tilannetta jossa olisi molempien sukupuolien tasa-arvo ja molemminpuolinen kunnioitus mitä tulee ihmisen seksuaalisuuteen.

Sitten kannattaa etsiä sellainen kumppani, jolla on samanlainen suhtautuminen seksiin kuin itselläkin. Ei tulisi mieleenkään tuhlata elämääni suhteessa, jossa vaimo tai kumppani ei halua seksiä. Mikään kaveruussuhde ei kiinnosta. Mutta jokainen tekee tavallaan. Ei vaan jaksa näitä valittajia milloin mistäkin asiasta. Ratkaisun avaimet kun kuitenkin ovat omissa käsissä, jos niin haluaa ja uskaltaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, faktat kehiin. Kuinka usein teillä on seksiä

Vierailija
24/24 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leffaa jaksetaan katsoa tai kirjaa lukea vaikka puoleen yöhön, mutta jos ehdottaa seksiä vaikka kymmeneltä illalla niin on hirveän väsynyt ja pitää just heti käydä nukkumaan.

Ja kuten täällä viime lauantaina: Jaksetaan lähteä kaverin kanssa baariin keikkaa katsomaan ja 02.00 aikoihin vasta kotiin. Jännä kun tuona iltana ei alkanut jo 19.00 aikaan se teatraalinen haukottelu ja väsymyksen valittelu mitä yleensä on kotiviikonloppuna luvassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme