Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikallamme uusi nuori työntekijä, miten on mahdollista??

Vierailija
25.04.2022 |

Että hän omaa parhaimmat sosiaaliset taidot, asenteen ja työmoraalin kuin kukaan muu työntekijä? Näin siis omasta mielestäni. Hän on sellainen ”kaikki rakastavat häntä”-tyyppi. Joskus ärsyttää energiallaan ja täydellisyydellään, mutta lopulta ei hänestä mitään pahaakaan keksi :D

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänen elämänsä jotenkin ollut aina noin täydellistä kun tuntuu että on niin aidosti sellainen kuin on. Säteilee vaan energiaa! Siis itse ihailen. Ap

Vierailija
2/3 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy kesänuoret aina freesaamassa ilmapiiriä. He ovat juuri tuollaisia innokkaita, ennakkoluulottomia ja suloisia ❤️ 30v:t alkavat jo olla katkeria lusmuja. Elämä on näyttänyt heille nurjan puolensa ja haaveet kaatuneet realismin alle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hänen elämänsä jotenkin ollut aina noin täydellistä kun tuntuu että on niin aidosti sellainen kuin on. Säteilee vaan energiaa! Siis itse ihailen. Ap

Olen nuori (alle 30) ja elämässä on kyllä uskomattoman moni asia mennyt todella päin helvettiä, mutta saan silti palautetta olevani energinen ja iloinen. Jos ihminen ei ole katkeroitunut, voi myös olla, että vastoinkäymiset ovat tehneet positiiviseksi. Nauttii siitä, mitä on :) toivottavasti hänen ilonsa säteilee teihinkin!