Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Matkalle (nuoren aikuisen) tyttären kanssa

Ode
25.04.2022 |

Sain tasaisia kymmenvuosia täyttäessäni lahjaksi "matkakolehdin", joka oli kerätty sukulaisilta ja muilta tärkeiltä ihmisiltä.
Mahdollisista lisäkustannuksista lupautuivat vastaamaan aikuiset lapseni.

Nyt mietin sopivaa paikkaa ja matkakonseptia, joka olisi sekä itselleni että matkaseuraksi lähtevälle tyttärelleni kiinnostava. Skotlanti, Irlanti ainakin kiinnostavat.
Hinnan pitäisi tietysti olla kohtuullinen; majoituksen ei missään nimessä tarvitse olla huippuluokkaa.

Onko tarpeen varata (ja maksaa) etukäteen matkatoimistolle erilaisista päiväretkistä ym.?
Vai säästääkö selkeästi rahaa (muttei kylläkään vaivaa/ehkä hermojen kiristystä..?) tutkia niitä ja tehdä varauksia itse netissä?

Mielelläni kuulen erilaisia kokemuksia.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään päiväretkiä, yms…

Vierailija
2/9 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se lomakin pitää aikatauluttaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jipii, lomalla herätys klo 7 ihastelemaan jotain kivenmurikkaa turisteja täyteen ahdatulla bussilla.

Vierailija
4/9 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä varaa etukäteen, kannattaa toki netissä tutustua mahdollisiin retkiin.

Vierailija
5/9 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skotlanti, Irlanti…oikeesti?

Vierailija
6/9 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna se tyttäres mun matkaan niin suunnittelen sille vähän ohjelmaa reissun ajaksi ;)

Vierailija
7/9 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauheeta. Miksi ihmeessä joku haluaa lomallaa mennä Skotantiin  tai Irlaniin. Ei taida olla kovin kiinnostunut  ihmisistä  Tottakai menette johonki  taattuun lomapaikkaan. Rantoja , ostoksia hauskanpitoa.  Molemmat  voi valita itselleen kivaa. Hohohoijaa  , äidin kanssa  Skotanissa lomalla.  Oikeesti,   älä  mene. Ainahan siellä sataa. Kirkkoja siellä on.

Vierailija
8/9 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin äidin kanssa Azoreilla. Hieno matka. Vuokrattiin auto ja kierreltiin ympäri saarta.

Vierailija
9/9 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kaupunkiloma. Ei ohjelmaa varattuna. Ostatte turistille tarkoitetun kirjan ja valitsette kohteita, erilaisia, muttei liikaa, ja myös niin että voitte mennä eri suuntiin. Lontoo, Pariisi, Barcelona, Rooma, Ateena, Budapest tai Praha.