Laitoin vuosia sitten alastonkuvan nettiin, ja se ahdistaa
Alkanut kaduttaa hyvin paljon. Olin vielä alaikäinen, ja olin yhdellä sivustolla. Siellä juteltuani ihmisten kanssa minulta kysyttiin kuvaa. Laitoin hetken mielijohteesta kuvan jossa näkyivät pelkät rintani. Poistin sen heti viiden minuutin jälkeen, mutta jotkut näkivät ja kommentoivat. Tämä ahdistaa minua niin paljon, että en ole vielä aikusenakaan seurustellut tai harrastanut seksiä. Minusta tuntuu että miehet pitäisivät minua hirveänä l*tkana, jos tietäisivät. Vaikka olen neitsyt... Neuvoja? Miten päästä yli tästä kauheasta virheestä?
Kommentit (24)
Laita nyt aikuisena kokovartalo alastonkuva niin ei se tissikuva ole enää päälimmäisenä mielessä. Sama efekti kuin jos on pää kipeä, niin laittaa nupopäänaulan isovarpaan kynnen alle ja potkaisee seinään. Ei oo enää pääkipu päälimmäisenä mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höps, eihän tuossa ole mitään hävettävää! Normaalia seksuaalisuutta. Mulla on edelleen alastonkuvia alastonsuomessa. :D
Hyi saasta 😂 ei kyllä suurimmalle osalle ihmisistä alastonsuomessa revittely ole millään mittarilla normaalia.
En edes tiedä mikä on alaston suomi???
Sanoit että olit alaikäinen eli olit lapsi tai teini. Alaikäinen houkuteltiin lähettämään kuva. Lapsen hyväksikäyttöä. Et tehnyt mitään väärin, sut houkuteltiin. Sitä mm on grooming, alaikäisiä manipuloidaan lähettämään vähäpukeisia kuvia.
Ja muista puolella maailman ihmisistä on tissit, normaali asia naissukupuolen vartalossa. Et ei ole pelkoa et sun tissit päätyy johonkin iltasanomien kanteen ulkoavaruuden outoutena. (huumoria :) )
Ja jos joku poikakaveri ehdokas pitää sua "hirveänä l*tkana" jos tietäisi, niin tavan tollo on jos henkilöä joka oli alaikäinen sellaisena pitää.
Älä sure enää asiaa.
Ei se niin kamalaa ole, rinnat on kuitenkin luonnollinen kehon osa. Ne jotka houkutti sinut laittaan kuvan niitten vika se on eikä sinun ja sä olit vielä alaikäinenkin etkä osannut varoa ja tietää.
Ei tuollainen vaikuta mihinkään parisuhteeseen, usko pois, unohda koko asia.