Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä lattiamoppi? Millaista teillä käytetään?

Vierailija
25.04.2022 |

Pitää vähän päivittää siivousvälineitä, suositelkaa hyväksi havaittuja? Onko esim tällainen hyvä https://sinituote.fi/tuote/sini-siivousvalineet/vaihto-ja-varaosat/levy…?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tuo sini - monitoimimoppi. Siihen mikrokuituliina, jolla pyyhkii lattiat seinat, katot.

Vierailija
2/27 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoustussua käytän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa toi Sinin monitoimimoppi teleskooppivarrella. Sopii joka pinnalle ja pieneen tilaan (myös säilytyksen kannalta menee pieneen tilaan).

Vierailija
4/27 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarrakiinnitteinen, ei kiitos. Jos hyvän haluat: https://www.vileda-professional.fi/swep-single-jarjestelma

Vierailija
5/27 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarrakiinnitteinen, ei kiitos. Jos hyvän haluat: https://www.vileda-professional.fi/swep-single-jarjestelma

Miksi ei tarrakiinnitteinen?

Vierailija
6/27 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei tarrakiinnitteinen?

Voi kulahtaa ajan kanssa eikä enää pysy kiinni. Paras olisi ommella siihen napakat kuminauhat jotka vedät tuon lavan yli. Ja taas pyyhkii.

Vierailija
7/27 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei tarrakiinnitteinen?[/quoteei kestä kuin hetken, sitten ei pysy kiinni.

Vierailija
8/27 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä tursakkeilla ei voi laminnaattilattiaa puhdistaa, ei saa tarpeeksi kuivaksi ja lattia pian pilalla. Parketti aikanaan kesti.

Vierailija
9/27 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näillä tursakkeilla ei voi laminnaattilattiaa puhdistaa, ei saa tarpeeksi kuivaksi ja lattia pian pilalla. Parketti aikanaan kesti.

Meillä on lauta/lankkulattiat, ei ole kauhean arat.

Vierailija
10/27 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perinteistä tummaa rastapäätä käytän.

Vierailija
11/27 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Pasi, 36. Pasi vatsalleen ja harjanvarsi paikalleen. Pasi on antistaattinen ja itsepuhdistuva. Vähän narisee.

Vierailija
12/27 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta nippu mikrokuituliinoja ja hyvä lasta. Toimi niin kuin siivoojat/siistijät toimivat. Et levitä likaa paikasta toiseen, etkä joudu itsekään käsittelemään likaista vettä.

Vierailija
13/27 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärcher FC7

Vierailija
14/27 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta nippu mikrokuituliinoja ja hyvä lasta. Toimi niin kuin siivoojat/siistijät toimivat. Et levitä likaa paikasta toiseen, etkä joudu itsekään käsittelemään likaista vettä.

Tätä tekniikkaa olen käyttänyt, mutta haluan kokeilla jotain muuta välillä.

Vierailija
15/27 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Vierailija
16/27 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Vaihtelu virkistää.

Vierailija
17/27 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wiledan tuotteet ovat laadukkaita - huonopuoli on se, että ne eivät ole suomalaisia.

Vierailija
18/27 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon ollut aika suosittu lattiamoppi, vasta nyt 30 käyttövuoden jälkeen alkanut natista ja kitistä.

Vierailija
19/27 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Vaihtelu virkistää.

Ja lisäksi rätti aina lähtee lastan päältä pois kun leveän sängyn alustaa pyyhkii, tuollainen levymoppi pysyy paikallaan.

Vierailija
20/27 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla nuo Sinin moppien tarrakiinnitykset ovat kestäneet hyvinä vuosikausia. En näe kovin suurena ongelmana, jos mopin joutuu vaihtamaan 10 vuoden välein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän