Mitä lahjaksi " salarakkaalle" , miehelle??
Siis mitä voisin ostaa lahjaksi rakastajalleni, 38-vuotiaalle miehelle? Pitäisi olla sellaista, että vaimo ei arvaa toisen naisen ostamaksi. Tuoksuja voisi, mutta se on toisaalta vaikeeta, kun ei sitten tiedä, tykkääkö toinen siitä. Itse olen aina saanut koruja, koska niistä voi sanoa, että on itse ostanut, mutta mitä miehelle??
Kommentit (8)
Vaimo ei saa kumminkaan tietää sinun ostamistasi lahjoista. Tietääkö miehen vaimo suhteestanne? Onko hän mukana sopimuksessanne?
Jos pitäisi olla jotain mistä vaimo ei arvaa toisen naisen ostamaksi, niin älä osta mitään. Toisin sanoen, ei mitään pysyvää tai näkyvää. Pysyvä ja näkyvä on minusta huono merkki, en haluaisi omaan kotiini mitään salarakkaalta koska en halua minkään herättävän kumppanini epäluuloa.
Ja kotonakin menee kummallakin paremmin, kun meillä on myös toisemme. Kaikki siis hyötyy. Niin, niitä vinkkejä edelleen kaivattas....
Että heilläkin menisi sillä saralla paremmin.
Pääsee sitten vaimokin jyvälle ja silloin voidaan puhua sovitusta jutusta, kun vaimokin hyväksyy asian.
Ajattelee sitten sinua samalla kun harrastaa seksiä vaimonsa kanssa
Tää on ihan ok, sovittu suhde, ei siis mitään moraalisaarnoja, please. Haluisin vaan jotenkin muistaa häntä, kun on ollt mulle niin hyvä ja kiltti.