Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielestäni on älytöntä että sairaalan ovien edessä saa vielä vetää tupakkaa, oikein merkityllä paikalla

Vierailija
25.04.2022 |

Ovista kulkee ihmisiä ja metrin päässä on taksiparkki. Eikö sen tupakkapaikan olisi voinut siirtää kauemmas?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä tupakkapaikkaa ei voi siirtää kovin kauas koska  osastoilla olevat potilaat polttavat   myös, ei heitä voi juoksuttaa sairaalakaavuissaan mahdollisine tippatelineineen puolen kilometrin päähän!

Tää on kyllä niin hullua! Ehkä kannattaisi ihan tarkoituksella siirtää se röökipaikka jonnekin todella vaikeaan paikkaan...

Sitten ihmiset polttavat siinä oven edessä.

Vierailija
22/27 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autojen pakokaasut, katupöly ja monet muut asiat päivittäin koettune voivat olla ongelma joillekin. Satunnainen tupakansavun ei ole kenellekään haitaksi, ja jos on, ongelma on silloin pään sisällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on älytöntä että sairaita ihmisiä pakotetaan raahautumaan ulos tupakalle.

Vierailija
24/27 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen aloitus, jossa omista psykologisista ongelmista syytetään muita.

Vierailija
25/27 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä tupakkapaikkaa ei voi siirtää kovin kauas koska  osastoilla olevat potilaat polttavat   myös, ei heitä voi juoksuttaa sairaalakaavuissaan mahdollisine tippatelineineen puolen kilometrin päähän!

Tää on kyllä niin hullua! Ehkä kannattaisi ihan tarkoituksella siirtää se röökipaikka jonnekin todella vaikeaan paikkaan...

Ne jotka polttaa, polttaa. Ja silloin mennään tupakalle,vaikka vointi ei sallisi ja taju lähtisi kankaalle. Parempi olla edes jossain låhellä, että joku näkee. Jos tupakkapaikkaa ei olemerkitty, niin silloin ihmiset polttaa missä vaan jailmastointikanavien, ikkunoiden luoba, jolloin tupakansavu menee pahimmillaan esim tehohoitoisten taiastmapotilaiden osaatoille.

Vierailija
26/27 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, ettei sisäänkäynnin luona pitäisi saada polttaa. Kun olen ollut mukana keskusteluissa, että se kiellettäisiin, niin se syy homman jatkumiselle on ollut mielenterveysongelmaiset potilaat. Heidän on kuulemma ihan pakko voida polttaa siinä.

Vierailija
27/27 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en tupakoi. En siedä ihmiset haisee tupakalle.He itse eivät sitä haistaon heidän ominaishaju. Hyvä on osoitettu paikka,missä nikotini orjat voivat tupakoida. Läkärit vois sen reseptiläken heille kirjotta. Tupakoivat ja samalla lääket. Lääken myötä nikotini riipuvuus loppuu ja tupakka jää pois. Satsi on 3kk.syötävä.Heka-itä 94 hakee kaikialle tupakointi kieltoa.Osotettu paikat ulona tupakointiin. Jotkut niin tyhmiä,kun parveke kausi ei alkanut tupakoivat parvekella.Lasitukset kiini 12 kukautta.Toiset tupakoimattomat antaa vieraiden tupakoida. Se haju haitta on ympärivuoden. Keittiön liesituletin lisäksi feikki.Kun röökät sen alla tupakan hajut mene keskus ilmastointin ja kaikin asuntoihin.Meillä jokaisella on oikeus raitiisen sisä ilämaa ja parveke ilman:ihmisillä ja eläimilläkin.

Ok

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän