Mika Aaltola presidentiksi
Aaltolan osakkeet presidenttikisassa ovat nousseet kovaa vauhtia. Osaava ja habitukseltaan edustava henkilö presidentiksi.
Kommentit (215)
No ensin pitää perustaa jonkun valitsijayhdistys, että saadaan hänet jotenkin ehdolle.
Ei niihin karkeloihin voi noin vaan itse mennä ilmoittautumaan.
Takana pitää olla puolue tai valitsijayhdistys, joka valitsee hänet ehdokkaakseen pressavaaleihin.
Eikö peruskoulussa opetettu miten eduskunta valitaan ja miten presidentti valitaan?
Voisiko joku innokas tätä ketjua lukeva perustaa sen valitsijayhdistyksen niin ainakin minä laittaisin mitä todennäköisimmin nimeni siihen?
Ohjeita:
https://vaalit.fi/vaalikelpoisuus-ja-ehdokasasettelu1
Äänestäjä kirjoitti:
Voisiko joku innokas tätä ketjua lukeva perustaa sen valitsijayhdistyksen niin ainakin minä laittaisin mitä todennäköisimmin nimeni siihen?
Ohjeita:
https://vaalit.fi/vaalikelpoisuus-ja-ehdokasasettelu1
kuka se "joku" aina on jonka kaikki pitää tehdä, mikset itse ryhdy?
Vitttu, te naiset olette tyhmiä laatikkoleukojen perässä juoksijoita!
Toivottavasti ymmärtää kieltäytyä.
Minkä puolueen ehdokkaaksi hän voisi ryhtyä?
Olisi kyllä kärkikastissa jos siihen hommaan hakisi. Hänestä tulisi varmasti ihan Niinistön kaltainen huippupresidentti. Mitä vain olen haastatteluja lukenut niin häntä ei oikein tunnu kiinnostavan presidentin pesti.
Vierailija kirjoitti:
Turhakkeet on yleensä Kokoomuksen riveissä.
Vierailija kirjoitti:
No, katotaan nyt ensin mikä tai mitkä puoluueet häntä pyytää ehdokkaakseen.
Selvästi on Aaltola kallellaan vasempaan päin, kaikkihan sen tietää.
Demarit hän ehkä valitsisi.
Tykkäsin, kun oli julkisuudessa vain työnsä takia. En enää, koska liikaa julkisuudessa henk.koht. asioiden takia.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä kärkikastissa jos siihen hommaan hakisi. Hänestä tulisi varmasti ihan Niinistön kaltainen huippupresidentti. Mitä vain olen haastatteluja lukenut niin häntä ei oikein tunnu kiinnostavan presidentin pesti.
Kansa eli mehän sen päätämme, ketä äänestämme.
Kuka se on? Ei jaksa googlettaa.
Ap sulla on aika yksipuolinen näkemys asiasta.
Lobbaisitko myös Uuno Turhapuroa pressaksi jos sais syystä tai toisesta palstatilaa?
Se on myös raha kysymys lähteä presidenttiehdokkaaksi.
Jo kansanedustajiksi pyrkivät ottaa lainaa keskimäärin 50 000, vaalikuluihinsa, saati sitten pressaehdokkaat.
Mika Aaltola miespuolinen Sointu Borg
Aaltolhan ilmoitti, että jos 70 % kannatus, hän saattaisi lähteä ehdokkaaksi.
Sitä ei kukaan preseidentti ehdokas tule gallupeissa saamaan.
Tarkoittaa sitä, ettei hän ehdokkaaksi ole lähdössä.
Aaltola on Ukrainan sodan myötä paljastunut miespuoliseksi julkisuustyrkyksi, joka änkeää iltapäivälehtiin milloin milläkin verukkeella.
Ei vaan ole pyrkimässä.