Mika Aaltola presidentiksi
Aaltolan osakkeet presidenttikisassa ovat nousseet kovaa vauhtia. Osaava ja habitukseltaan edustava henkilö presidentiksi.
Kommentit (215)
Jos Aaltola olisi geneettisesti kalju, niin kukaan ei suosittelisi häntä presidentiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vitttu, te naiset olette tyhmiä laatikkoleukojen perässä juoksijoita!
Onko siellä muka parempia vaihtiksia? Halla-Ahoa varmaan itse kannattaisit, mutta mä pitäisin Halliksen mieluummin muualla kertomassa mielipiteitään. Pressana ei saa juuri sanoa mitään.
Periaatteessa en kannata, mutta sitten kun miettii vaihtoehtoja, niin alan lämmetä. Oikeasti jos joku Olli Rehn pääsee presidentiksi, kun on ensin tehnyt Euroopan tulevaisuuden kannalta tuhoisia päätöksiä EKP:ssä näiden osto-ohjelmien kanssa, jotka ovat vääristyneet markkinat ja aiheuttaneet stagflaatiion johtavan pattitilanteen euroalueella. Mies joutaisi valtionpetoksesta linnaan, enkä tarkoita presidentin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä muka parempia vaihtiksia? Halla-Ahoa varmaan itse kannattaisit, mutta mä pitäisin Halliksen mieluummin muualla kertomassa mielipiteitään. Pressana ei saa juuri sanoa mitään.
ai onko hjallikselta jokin rakentava mielipide joskus kuultu? lähinnä kai kuultu sitä mitä hänen bisneksissään eli alaisten haukkumista päivästä toiseen
Mika on hyvä a. On kansainvälinen. b. Puhuu hyvin englantia c. On viisas ja rauhallinen d. On edustava (ei pääpointti) e. Kansan olisi helppo luottaa häneen, kuin Sauliin. Hyvin Saulimainen ajatuksiltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ai onko hjallikselta jokin rakentava mielipide joskus kuultu? lähinnä kai kuultu sitä mitä hänen bisneksissään eli alaisten haukkumista päivästä toiseen
Hallis on Halla-Aho. Hjallis on eri henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Jos Aaltola olisi geneettisesti kalju, niin kukaan ei suosittelisi häntä presidentiksi.
Koita päästä yli kaljuuntumisestasi. Se ei vie sun miehisyyttä, rutina vie.
Ei Olli Rehniä ainakaan. Älkää oikeasti häntä äänestäkö.
Luulisi, että hänen kannatustaa laskisi merkittävästi täällä hänen melkein 20 vuotta nuorempi vaimo...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nyt on vaan fakta, että tuon Aaltolan kohdalla älykkyyden lisäksi kamerassa on jatkuvasti hänen päänsä. Siinä on vahva täydellinen hiusraja, mikä vaikuttaa ihmisten mielipiteisiin miehen uskottavuudesta ja on yksi miehen komeuden tärkeimmistä mittareista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nyt on vaan fakta, että tuon Aaltolan kohdalla älykkyyden lisäksi kamerassa on jatkuvasti hänen päänsä. Siinä on vahva täydellinen hiusraja, mikä vaikuttaa ihmisten mielipiteisiin miehen uskottavuudesta ja on yksi miehen komeuden tärkeimmistä mittareista.
Et oo mikään älyn riemuvoitto? Muutenkin kai joku jämämies kun täällä itket. Mä en edes katso tv:tä vaan luen Aaltolan twitteriä. En siis edes näe hänen olemustaan. Luen vaan juttuja. Sillä perusteella hän on hyvä vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä puolueen ehdokkaaksi hän voisi ryhtyä?
No, katotaan nyt ensin mikä tai mitkä puoluueet häntä pyytää ehdokkaakseen.
Selvästi on Aaltola kallellaan vasempaan päin, kaikkihan sen tietää.
Demarit hän ehkä valitsisi.
Demareilla ei olekkaan ehdokasta. Ainakaan kunnollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla-ahoakin koskee melko sama, puhetta kyllä tulee mutta kun jotain pitäisi tehdä niin jäätyy totaalisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kenellä mielstäsi tällä hetkellä on "kunnollinen" ehdokas?
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että hänen kannatustaa laskisi merkittävästi täällä hänen melkein 20 vuotta nuorempi vaimo...?
Ei se haittaa täällä naisia, koska Aaltola on koulutettu ja menestynyt. Hän on uroteoillaan ansainnut palkinnoksi nuoremman ja kauniin vaimon.
Poliisin resurssit eivät riitä vastaamaan kansalaisten yhdenvertaisesta kohtelusta? Mika Aaltola
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla-ahoakin koskee melko sama, puhetta kyllä tulee mutta kun jotain pitäisi tehdä niin jäätyy totaalisesti
Korruptoitunut höpöttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kenellä mielstäsi tällä hetkellä on "kunnollinen" ehdokas?
Vihreillä
Vierailija kirjoitti:
Ei Olli Rehniä ainakaan. Älkää oikeasti häntä äänestäkö.
Oikeastiko joku muka häntä äänestää?
https://finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1998/19980714#a714-1998
"Perustamisasiakirjaan tulee liittää vähintään 20 000 äänioikeutetun jäsenen allekirjoittamat kannattajakortit, joissa tulee olla:.."
Miten nuo nimet käytännössä kerätään?