Firmat, jotka keksii itse sivuilleen "asiakaspalautteita"
Useamman (suomalaisen, nimeltä mainitsemattoman) firman facesivuilla ja nettisivuilla on "asiakaspalautteita", jotka kirjoitustyylistä päätellen on firman itsensä keksimiä kehuja itselleen. Ainakin yksi näistä firmoista liittyy ruokaan. Palautteiden tyyli on kumman teennäinen ja ylistävä, ei sellaisia palautteita kukaan tyytyväinenkään asiakas kirjoita. Mikä pointti näissä feikatuissa asiakaspalautteissa on? Niistä näkee sokeakin heti, että ne on firman itsensä keksimiä eikä mitään oikeita palautteita. Tulee vain huono maku koko firmasta. Osaako joku selittää miksi tuollaisia tehdään?
Kommentit (7)
Mitä mieltä maalittajista jotka haukkuu raflan käymättä siellä?
https://viisitahtea.com/ravintolat/basbas-paatyi-vegaanien-somemyllyn-k…
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä maalittajista jotka haukkuu raflan käymättä siellä?
https://viisitahtea.com/ravintolat/basbas-paatyi-vegaanien-somemyllyn-k…
Jaa-a? Siitä en tiedä mitään eikä se ole tämän aloituksen aihe. Voisitko ystävällisesti tehdä siitä oman aloituksen, jos haluat keskustella siitä.
Ap
Kuntokauppa, ykkösvedättäjä. Halpiskama superiksi "kaupallisella yhteistyöllä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä maalittajista jotka haukkuu raflan käymättä siellä?
https://viisitahtea.com/ravintolat/basbas-paatyi-vegaanien-somemyllyn-k…
Jaa-a? Siitä en tiedä mitään eikä se ole tämän aloituksen aihe. Voisitko ystävällisesti tehdä siitä oman aloituksen, jos haluat keskustella siitä.
Ap
Kai sulla joku mielipide on? Kyseessä kuitenkin sama asia: arvostelun antaminen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä maalittajista jotka haukkuu raflan käymättä siellä?
https://viisitahtea.com/ravintolat/basbas-paatyi-vegaanien-somemyllyn-k…
Ehkä sinun pitää avata oma ketju aiheelle eikä viedä hyvää ketjua sivuraiteille? Vai onko sinulla tässä jokin agenda?
Luulevat että ihmiset uskoo kaiken vedätyksen.
Arvaan yhden.