Kuinka paljon painosi on muuttunut siitä kun olit 19v ? Ja ikäsi tällä hetkellä?
Kommentit (108)
Taidan olla muutaman kilon kevyempi, painoindeksi 23,4
19v painoin 55kg
Nyt 59vuotiaana painan 69kg
Silloin 52kg, nyt 25v myöhemmin 62kg eli + 10kg. Pituus 169cm eli ihan normaalipainoinen edelleen.
pari kiloa vielä kevyempi siihen verrattuna. Ikä 35 v. BMI alipaino. On ollut rankkaa.
Paino pysynyt samana, painoindeksi 20, nyt 57 v.
Painan saman verran, 74 kg. Pituutta 162 cm. Kehonkoostumus on kyllä erilainen, nykyään harrastan voimanostoa ja mulla on lihaksia, teininä en harrastanut mitään liikuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Painan saman verran, 74 kg. Pituutta 162 cm. Kehonkoostumus on kyllä erilainen, nykyään harrastan voimanostoa ja mulla on lihaksia, teininä en harrastanut mitään liikuntaa.
Niin ja oon 42 vuotta vanha
Olen nyt 34 ja painan 5 kiloa vähemmän. Kehon koostumus on parempi, koska harrastan liikuntaa monipuolisesti.
Varmaan aika samoissa. Olen 43v.
+30 kg. Tuolloin 46 kg ja nyt 46 vuotiaana 76 kg.
Miten ihmeessä te muistatte kuinka paljon tarkalleen ottaen painoitte jossain tietyssä iässä, etenkin jos siitä on jo vuosikymmeniä? :D
Itse painoin joskus n. 16-19-vuotiaana 60-65 kg, nykyään 26-vuotiaana 50 kg.
+45 kg
silloin 89 kg, nyt jotain 134-135 kg
En vieläkään ymmärrä miten näin on päässyt käymään.
M56
Varmaan n. -7kg. Oli lihasta nuorena. Hieman on paino heitellyt 62-105kg. Nyt joku 77kg
Painoa tullut lisää yli 20 kg, mutta alle parikymppisenä painoindeksini oli siinä 18 paikkeilla.
Niin hoikka en enää haluaisi olla, mutta lisää lihasmassaa ja muutaman kilon pois haluaisin.
Olen nyt 40-vuotias mies ja olen suunnilleen samankokoinen kuin mennessäni armeijaan 18-vuotiaana vuonna 2000. Painan noin 60 kg (en yli) ja olen vähärasvainen ja timmissä kunnossa koska teen ruumiillisesti raskasta työtä, tässä hommassa kuluttaa paljon energiaa.
Pudonnut 2 kg, 26v.