Bryanskissa tulessa Venäjän ainoa Eurooppaan menevä öljyputki
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun polttoaineen ja energian hinta nousee koska se vaikuttaa kaikkien hintaan! Onneksi me ollaa rikas kansa joten ei me valiteta.
Hintojen nousu hirvittää mutta se on pientä verrattuna sodan kauhuihin.
Olemmeko me sodassa vai?
Emme ole ainakaan vielä. Eikä toivottavasti koskaan olla. Venäjä on niin sekaisin ettei siitä tiedä mitä tapahtuu. Ukrainassa on sota ja näet uutisista kuinka kauheaa se on. Siksi hintojen nousu on paljon pienempi paha.
Maailmalla soditaan jatkuvasti joten miksi tämä ukrainan sota nyt on olevinaan niin paha?
Eihän tämä ukrainan sota edes liity eu:lle tai natolle millään tapaa kun kumpikaan maa ei ole jäsenmaa?Whataboutism for dummies. T. Igor
Kerroppa igor miksi amerikka sitten saa sotia ja hyökkäillä maailmalla ilman sanktioita ja talouspakotteita? Irakissa jenkit kidutti vankeja ja siitä on ihan videoitakin netissä.
Voin vastata. Minua ei kiinnosta oikeastaan paljon yhtään irakilaisten vankien kidutukset. Irak on ihan helkkarin kaukana plus irakilaiset jotain himouskovaisia tyrannien palvojia. Ovat toki ihmisiä siinä kuin muutkin, mutta kulttuurinsa on mielestäni aika keskiaikainen eikä anna mitään modernille ihmiselle. Joten ei vaan kiinnosta heidän kärsimyksensä samalla tavalla kuin eurooppalaisten.
Lisäksi Ukraina on hyvin lähellä Suomea monin tavoin, etenkin suhteessaan sekopäiseen yhteiseen naapurimaahan, joten kyllähän se kiinnostelee ihan eri tavalla. Ja pliis älä enää jankkaa tätä samaa joka ketjussa.
Hienoa eka asiallinen vastaus minulle ilman trollailua tai sitä että minua haukutaan.
Itse en kannata sotimista enkä sotia juuri yhtään, pidän ukrainan sotaa vääryytenä ja pidän myös irakin sekä afganistanin sotaa vääryytenä koska näissä kaikissa sodissa siviilejä on menehtynyt valtavasti ja kaikissa näissä sodissa isompi sotilasmahti on syyttä hyökännyt pienemmän kimppuun.
Yhdysvallat pahin sotamaa maapallolla ja hyvänä kakkosena tulee venäjä, molemmat maat voisi kadota maapallolta pois tai ne pitäisi eristää muusta maailmasta.
Nyt jännä nähdä mitä kiina meinaa tehdä, aloittaako ne sodan myös.Kiina odottaa kieli pitkällä, että milloin olisi turvallista hyökätä Taiwaniin. Länsi ei saa antaa Venäjälle armoa Ukrainassa, tai muuten leviää tämä pasha koko maailmaan.
Kiina kyllä uhkaavasti valmistautuu sotaan mutta itseäni pelottaa eniten yhdysvallat jo ihan sen takia että heillä on taipumuksia hyökätä sotitaallisesti ympäri maapalloa viattomien maiden kimppuun.
Yhdysvallat jo häärää euroopassa sotakaluston kanssa.
Kiina taitaa jo treenailla maihinnousua ja siellä on kireät tilanteet myös.
Yhdysvallat,venäjä ja kiina ovat nykyajan roistovaltioita.Eikö ole jännä juttu että kun USA ”häärää sotakaluston kanssa Euroopassa”, se on kaikkien mielestä erittäin tervetullutta?
Olisi erittäin suotavaa se häärääminen nytkin vähän laajemminkin. Tervetuloa vaan.
Katsap se puolestaan yrittää Afrikassakin kaikin tavoin luonnonvarat ryövätä, pitämällä vallassa nukkehallintojaan, kuten tuossa dokkarissa wagnerin edustaja itse kertoi ja toimittajat myös asiaa selvitti.
Junakin kuuluu olevan nurin samoilla seuduilla, vahvistamaton toistaioseksi.
Kyse on BrJAnskista.
JIHAA 🐎 !
Nyt on Putlerin VASTUSTAJAT löytäneet mojovia keinoja uhota PUTLERIA VASTAAN 🔥💥🔥🔥💥.
Kun mielenosoitukset Ukrainan sotaa vastaan ovat ampumisen uhalla KIELLETTYJÄ Venäjällä , niin kyllä keinot löytyvät HITLERIÄ vastaan .
Ja tämä se vasta on konkreettinen vastatoimi Hitlerille.
Ja parempi keino kuin mielenosoitukset.
Toki kohta varmaan tulee niitäkin , ja miljoonainen kansa nousee kaduille Putinia vastaan.
JESS ❗