Teema kupit huonoja kahvikuppeina?
Näitä Teema (ja muumi) kuppeja on kertynyt laatikoihin, mutta olen havahtunut siihen etten tykkää ollenkaan käyttää niitä, etenkään kahvin juomiseen. Sen sijaan rakastan Arabian Koko-kuppeja, sillä niistä kahvi maistuu jostain syystä paremmalta ja ne ovat käytännöllisempiä (laaja pinta-alue jäähdyttää kahvia paremmin).
Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat juoda kylmää kahvia? Ite en tykkää Teemasta kahvimukeina koska ovat liian pieniä.
En halua juoda kylmää, mutta en myöskään liian kuumaa. Siinä on monta astetta välissä, jolloin kahvi ei ole vielä kylmää.
Joo, ovat myös pieniä, tosin se olisi vielä ok, jos olisivat laakeampia. Ovat myös aika paksua tekoa, jotenkin silläkin merkitystä maulle, en vain lainkaan tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkän eniten kukallisista pikkukupeista, joissa on tassi.
Juotko myöskin tassista?
On ne iittalan peruskupit liian pieniä (taikamukit taas hyvänkokosia), mutta arabian koko kuoeissa en itse tykkää siitä kartion muodosta. Ei jotenkin ole kädessä hyvä eikä hyvä juoda.
Mä mieluummin juon kahvini kuumana, joten en tykkää liian laakeista kupeista. Teema on ihan hyvä, mutta enemmän käytän Taikaa, kun siihen mahtuu isompi määrä kerralla.
Ikean halvin kuppi, färgrik on ihan hanurista. Pohjan halkaisija niin pieni, että menee helposti nurin.
En minäkään tykkää Teeman kupeista. Muumimukit menevät kuosien vuoksi, tykkään niistä, mutta niitä on aivan liikaa. Niitä tulee kaikenlaisiksi lahjoiksi ja meillä on varmaan jotain 30 muumimukia. Kukaan ei tarvitse kolmeakymmentä kahvikuppia.
Miksi haluat juoda kylmää kahvia? Ite en tykkää Teemasta kahvimukeina koska ovat liian pieniä.