Mies huutelee kaikki henkilökohtaiset ja kipeät asiat LASTEN KUULLEN
Meillä on vaikeita asioita menneisyydessä, joita ollaan yritetty käsitellä. Meillä on 7-ja 9-v lapset, niin kun meille tulee riitaa, niin mies ottaa näitä asioita puheeksi lasten kuullen, ja tietysti niin, että syyttää minua kaikista niistä tapahtumista ja saa minut huonoon valoon lasten silmissä. Hänellä ei ole yhtään tilannetajua ettei tällaisia asioita pitäisi todellakaan lasten kuullen huudella! Lapset ovat oikeasti todella hämmentyneitä tällaisten "avautumisten" jälkeen. Mitä hittoa oikeasti voin tehdä että mies tajuaisi että jotkut keskustelut TÄYTYY käydä vain vanhempien kesken?
Kommentit (9)
Meet vaikka ulos kävelylle ja odotat että hän rauhoittuu, turha jäädä keskustelemaan jos toinen ei ole siihen valmis...
Ja sinä jatkat sitä huutelua sitten täällä. Kannattais ehkä jutella sen miehesi kanssa.
Voi lapsiparat, millaisista vanhemmista joutuvatkaan kärsimään. Ihan hirveetä...
Ei noiden miesten kanssa jutella. Mulla oli tuommoinen, erottiin.
Tahallaan. Mulla puoliso tekee tuota aina jos sukulaisten luo mennään kyläilemään, niin en ota sitä enää koskaan mukaan. Tekee myös julkisilla paikoilla samaa. Mihinkään ei voi sen kans mennä ja sitten kärttyää kun ei käydä missään.. Miksiköhän.
Ei nyt mitään niin ihmeellistä ole että ketään ulkopuolista kiinnostaisi tai välittäisin, mutta onhan tuo typerää käytöstä.
M42
Sitten ihmetellään kun naiset ei enää tee lapsia. Ei niitä perhe-elämään ja isän rooliin kykeneviä miehiä vaan kasva joka oksalla (eikä edes joka toisella.)
Miksi fiksut naiset valitsevat aina väärin.