Aivosumu, missähän vaiheessa lääkäriin...
Mulla alkoi noin viikko sitten aivan jäätävä aivosumu. Välillä on normaalimpi olo, mutta enimmän osan ajasta järki kulkee kuin täi tervassa. Olen testannut useaman kerran koronaa, mutta en ole saanut positiivista. Alhaista ferritiiniä on hoidettu rautainfuusiolla & suun kautta otettavalla rautalääkkeellä. Mietin, pitääköhän tässä mennä lääkäriin vai mitä.
Kommentit (40)
Sieltä ne toimittaisi sut vaan psykopolille tai käskee soittelemaan johonkin psykohoitsulle.
Vierailija kirjoitti:
Lääkärissä on vaikea hoidattaa mitään muuta kuin kaikista selkeimpiä sairauksia.
Niin varmasti, mutta jos tämä meno jatkuu pitkäänkin, pitää varmasti hakeutua jonkinlaiseen holhoukseen.
Ap
Onko stressiä? Oletko kokeillut meditointia?
Erikoinen juttu tämä aivosumumuoti. Miksi sitä ei esiintynyt aiemmin?
Vierailija kirjoitti:
Alkoholinkäyttö?
En oikein usko, että mun käyttämät määrä aiheuttaisivat tällaista olotilaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sieltä ne toimittaisi sut vaan psykopolille tai käskee soittelemaan johonkin psykohoitsulle.
En oikein tiedä, mitä ne siellä voisivat mulle tehdä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko stressiä? Oletko kokeillut meditointia?
Ei nyt mitenkään valtavasti. En kyllä pysty tässä olotilassa mihinkään meditoimiseen.
Ap
Voisiko esim niskat olla jumissa pahoin? Itselle se tekee pökkyräistä oloa.
Vierailija kirjoitti:
Mun on hyvin vaikea uskoa, että ei ole esiintynyt kellään aiemmin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Voisiko esim niskat olla jumissa pahoin? Itselle se tekee pökkyräistä oloa.
Mulle tulee helposti niskajumeja, mutta nyt ei ole erityistä jumia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Toisen ja kolmannen k-rokotteen jälkeen alkoi moni valitella tästä ongelmasta. Myös koronan sairastaneet ovat sanoneet samaa. Olisiko piikkiproteiini syynä?
Ootko rokotteen ottanut lähiaikoina. Itsellä tuli rokotteesta useammaksi päiväksi aivosumua, oli vaikea keskittyä mihinkään ja muisti pätki. Meni pois vajaassa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisen ja kolmannen k-rokotteen jälkeen alkoi moni valitella tästä ongelmasta. Myös koronan sairastaneet ovat sanoneet samaa. Olisiko piikkiproteiini syynä?
Sitä mä just mietin, että voiko tämä johtua koronasta, jota en vain tiennyt sairastavani. Rokotteista ei tullut mitään oireita, kolmannesta rokotteesta on jo kuukausia.
Ap
neurologi voi tutkia aivoperäisiä oireita
Muistin pätkimistä, outoa tunnetta, tinnitusta korvissa, keskittymisongelmia sekä univaikeutta reilu kaks vuotta ollu näin. Enemmä tai vähemmän ei sentään jatkuvasti. En ole käynyt koronatesteissä enkä ottanut rokotetta. olen ollu melkein erakko en nyt ihan mutta melkein ja skipannut koko koronan muuten kuin käsidesin ja maskin osalta.
Aivo sumu ei välttämättä dementiaa. Treesi tai suru! Itselläni aivo sumua kuolemien johdosta joita kahden viimeisen vuoden aikan ollut 17kpl.Joten elämää vaan.Elän siis hetkessä ja kaikkea en todella jaksa vastaan ottaa.En varsinkaan tahditonta asiatonta käytöstä, erässä toiminta/ aktiviteeti pistessä jossa käyn:Erään Henkilön epäkunioittavat tavat,kunioituksen ja käytöstapojen puute ,niitä kohtaan,minä mukan lukien:.Jos henkilön kanssa ei samaa mieltä tai ei myötä elä vain häntä!
Vierailija kirjoitti:
Muistin pätkimistä, outoa tunnetta, tinnitusta korvissa, keskittymisongelmia sekä univaikeutta reilu kaks vuotta ollu näin. Enemmä tai vähemmän ei sentään jatkuvasti. En ole käynyt koronatesteissä enkä ottanut rokotetta. olen ollu melkein erakko en nyt ihan mutta melkein ja skipannut koko koronan muuten kuin käsidesin ja maskin osalta.
Sama muuten paitsi sairastin koronan ja otin kolme rokotetta.
Lääkäri osaa vaan määrätä buranaa hoitajan nyökytellessä vieressä. Taitaa jäädä vaiva hoitamatta.
Lääkärissä on vaikea hoidattaa mitään muuta kuin kaikista selkeimpiä sairauksia.