Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras tapa peittää harmaat hiussuortuvat?

Vierailija
24.04.2022 |

Nelikymppisenä huomasin, että alunperin keskivaaleisiin hiuksiini ilmestyi kuivia, pikimustia hiuksia, harmaantumisen alku. Sitten ohimoille tuli keskiharmaata juurikasvua. Nyt huomasin, että ohimoilla on läntti, jossa on ihan vaaleaa harmaata.
Epätoivoissani ajattelin tekeväni vaaleita raitoja, jotta ne maastoutuisivat. Se harmaa kohta vaaleni kuitenkin sellaiseksi mummomaiseksi valkoharmaaksi, eikä normaalin näköiseksi vaaleaksi.

Mikä ihme olisi paras tapa piilottaa harmaat, kun tukassa on tyvikasvuna käytännössä kolmea eri väriä, omaa luonnonväriä, yksittäisiä tummia harmaita ja tämä vaaleanharmaa läikkä? Pliis neuvokaa. En halua vielä harmaita hiuksia...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee liian vaaleita raitoja, jotka näyttävät helposti juuri tuolta. Tee vaikka vaaleanruskeita raitoja.

Vierailija
2/10 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaat hiukset on kauniit. Älä peitä. Korosta niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaa on uusi musta.

Vierailija
4/10 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla tekemättä liian vaaleita raitoja? Vaalennusaineessa ei ole pigmenttiä, vaan se vain vaalentaa.

Alunperin tämä harmausyllätys paljastui, kun olin viikon etelänlomalla ja käytin olkihattua, joka päästi autingonsätritä läpi päälaelle. Se vaikutti niin, että ne harmaat läntit vaalenivat auringon vaikutuksesta valkoharmaiksi. Sitten kun yritin raidoittaa, vaalenivat valkoharmaiksi.

Ap

Vierailija
5/10 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tee liian vaaleita raitoja, jotka näyttävät helposti juuri tuolta. Tee vaikka vaaleanruskeita raitoja.

Pitääkö käyttää erillistä raidoitusainetta, vai voiko ns koko pään väristä tehdä raitojakin?

Vierailija
6/10 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipa

Vierailija
7/10 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ensin hiustesi oma värinen pohjaväri alle ja siihen niitä raitoja. t. kampaaja

Vierailija
8/10 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmaat hiukset on kauniit. Älä peitä. Korosta niitä.

Niin ovat. Mutta siinä välissä kun väri vaihtuu, se on vaan epämääräinen.

Mutta itse värjäsin harmaaksi, sillä tavalla että näki että harmaa on keinotekoinen. Sillä väripaketilla, mitä nuoret käyttävät.

Toimii minulla.

Vierailija
9/10 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sävyttävää shampoota (esim. Plantur 39; saa vain apteekista). Minulla riittää pesu tuolla noin 3 viikon välein, muutoin tavallisella shampoolla. Ei mitään tyvikasvua, luonnollinen väri.

Vierailija
10/10 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ylpeä harmaista. Meillä suvussa harmaannutaan vähän yli kolmekymppisestä alkaen. Itsellä lyhyiden hiusten etuosa kokonaan hopeanharmaa nyt kuusikymppisenä. Kampaaja sanoo, että noin hienoa harmaata ei saa värjäämällä aikaan vaikka kuinka yrittäisi.