Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luontaistuotteet ja muut homeopaattiset hölynpölyt VIRALLINEN

Vierailija
24.04.2022 |

Suositteluketju kaikenlaisille luontaishoidoille ja muille uskomuksille. Mikä kukkatippaterapia on auttanut sinua ja miten?

Ja huom. tänne ei tarvitse eikä saa tulla kertomaan, että ei voi pitää paikkaansa ja on tieteen vastaista, nyt halutaan nimen omaan niitä tarinoita, missä uskotaan apua olleen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tisserandin eteeriset öljyt on hyviä. Bachin flower remedies, etenkin ne unitipat.

Vierailija
2/9 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap aloittaa: mä laihdutin 20kg luontaistuotteen avulla, oli joku konjac tms, joka oli marketin alelaarissa. En vieläkään tiedä, auttoiko se oikeasti, kun tein muutakin toki, mutta kilot lähti ja ovat pysyneet pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt useamman kuukauden käyttänyt Tolosen supermiestä ja on energisempi olo kuin aikaisemmin.

Vierailija
4/9 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kaveri antaa sellaista energiahoitoa ja kyllähän se virkistää sekä helpottaa kireyksiä, kun joku kosketelee.

Vierailija
5/9 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lukea Juha Matias Lehtosen Terveys ja humpuuki.

Vierailija
6/9 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ap aloittaa: mä laihdutin 20kg luontaistuotteen avulla, oli joku konjac tms, joka oli marketin alelaarissa. En vieläkään tiedä, auttoiko se oikeasti, kun tein muutakin toki, mutta kilot lähti ja ovat pysyneet pois.

Aika iso tyttö olitkin.

Vierailija
7/9 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin netistä että syövästä paranee positiivisilla ajatuksilla ja että munasarjan teratooma hävisi yrttijuomalla.

Vierailija
8/9 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka alapeukutatte niin oletteko edes kokeilleet alapeukuttamianne tuotteita?

Vierailija
9/9 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka alapeukutatte niin oletteko edes kokeilleet alapeukuttamianne tuotteita?

No en varmasti kokeile! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä