Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinut tunnistettu palstalla?

Vierailija
24.04.2022 |

Minut on. Olen todella varovainen mitä enää kirjoitan tänne.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on tunnistettu. Olen purkautunut tänne anonyymisti siitä, miten jotkut kohtaamani ihmiset ovat olleet aivan helvetin perseestä. Olisi mukavaa, jos nuo paskapäät olisivat tunnistaneet itsensä kirjoituksistani, ja hoksanneet olevansa huonoja.

Vierailija
22/30 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on luultu muutaman kerran siskoksi ja sain kelpo haukut sen johdosta :)  Olen kumminkin ainoa lapsi.

Jos on nimellä puhuteltu, niin minunkin nimisiäni on varmaan satatuhatta Suomessa ja ulkomailla lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kirjoittaisi tänne mitään mistä minut voisi tunnistaa, anonyymisti voi keskustella myös ilman juoruamista.

Vierailija
24/30 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kerran sohaisin muurahaispesää niin pahasti, että minut "tunnistettiin" kolmeksi eri henkilöksi. Eli en olisi niin huolissani asiasta.

Vierailija
25/30 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin tunnistetaan, siksi kirjoittelenkin niin epämääräistä.

Vierailija
26/30 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

se siitä tunnistamisesta kirjoitti:

Minua on luultu muutaman kerran siskoksi ja sain kelpo haukut sen johdosta :)  Olen kumminkin ainoa lapsi.

Jos on nimellä puhuteltu, niin minunkin nimisiäni on varmaan satatuhatta Suomessa ja ulkomailla lisää.

Samoin, ja minäkin olen ainoa lapsi :)  Hirvittävä ryöpytys "siskolle", huh huh. Joskus on myös kirjoitettu ikään kuin olisin joku toinen palstalla kävijä, jonka kirjoittaja muka tunnisti.

Jotain häikkäähän pitää olla, että täältä tuttujaan tunnistelee. Harhaisuutta siis.

Vierailija
27/30 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai täällä ole nimellä tunnistettu kuin muutama ihminen, jotka hölmöyttään ovat kertoneet itsestään kaiken.

Sinä et kirjoitustyylisi perusteella ole yksikään näistä tunnistetuista.

Elämäntilannettaan tai sattuneita tapahtumia ei kannata selostaa kovin tarkasti, ellei halua tulla tunnistetuksi. Tokihan monet näistä aloituksista ovat silti keksittyjä provoja.

Vierailija
28/30 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai täällä ole nimellä tunnistettu kuin muutama ihminen, jotka hölmöyttään ovat kertoneet itsestään kaiken.

Sinä et kirjoitustyylisi perusteella ole yksikään näistä tunnistetuista.

Elämäntilannettaan tai sattuneita tapahtumia ei kannata selostaa kovin tarkasti, ellei halua tulla tunnistetuksi. Tokihan monet näistä aloituksista ovat silti keksittyjä provoja.

Minun aloitukseni voi kuulostaa provolta, koska kerron vain puolet totta tai sinne päin ettei tunnisteta. Sekoittelen muun muassa ajankohtaa ja aikajännettä missä tapahtumat ovat tapahtuneet.

Vierailija
29/30 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on tunnistettu. Tosin juttelen kaverin kanssa ihan avoimesti siitä että luetaan ja joskus kirjoitellaankin tänne. Toisaalta ihan sama koska pyrin kirjoittamaan tänne niin että voisin sanka ihan naamatustenkin samat asiat. Joskus vaan kaveri kysyi että taisin vastata ketjuun x kun kuulosti ajatus tutulta. Eli ei haittaa vaikka tunnustikin.

Vierailija
30/30 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On satoja kertoja.