Onko sinut tunnistettu palstalla?
Minut on. Olen todella varovainen mitä enää kirjoitan tänne.
Kommentit (30)
Minua on luultu muutaman kerran siskoksi ja sain kelpo haukut sen johdosta :) Olen kumminkin ainoa lapsi.
Jos on nimellä puhuteltu, niin minunkin nimisiäni on varmaan satatuhatta Suomessa ja ulkomailla lisää.
En kirjoittaisi tänne mitään mistä minut voisi tunnistaa, anonyymisti voi keskustella myös ilman juoruamista.
Ei. Kerran sohaisin muurahaispesää niin pahasti, että minut "tunnistettiin" kolmeksi eri henkilöksi. Eli en olisi niin huolissani asiasta.
Tietenkin tunnistetaan, siksi kirjoittelenkin niin epämääräistä.
se siitä tunnistamisesta kirjoitti:
Minua on luultu muutaman kerran siskoksi ja sain kelpo haukut sen johdosta :) Olen kumminkin ainoa lapsi.
Jos on nimellä puhuteltu, niin minunkin nimisiäni on varmaan satatuhatta Suomessa ja ulkomailla lisää.
Samoin, ja minäkin olen ainoa lapsi :) Hirvittävä ryöpytys "siskolle", huh huh. Joskus on myös kirjoitettu ikään kuin olisin joku toinen palstalla kävijä, jonka kirjoittaja muka tunnisti.
Jotain häikkäähän pitää olla, että täältä tuttujaan tunnistelee. Harhaisuutta siis.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai täällä ole nimellä tunnistettu kuin muutama ihminen, jotka hölmöyttään ovat kertoneet itsestään kaiken.
Sinä et kirjoitustyylisi perusteella ole yksikään näistä tunnistetuista.
Elämäntilannettaan tai sattuneita tapahtumia ei kannata selostaa kovin tarkasti, ellei halua tulla tunnistetuksi. Tokihan monet näistä aloituksista ovat silti keksittyjä provoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai täällä ole nimellä tunnistettu kuin muutama ihminen, jotka hölmöyttään ovat kertoneet itsestään kaiken.
Sinä et kirjoitustyylisi perusteella ole yksikään näistä tunnistetuista.
Elämäntilannettaan tai sattuneita tapahtumia ei kannata selostaa kovin tarkasti, ellei halua tulla tunnistetuksi. Tokihan monet näistä aloituksista ovat silti keksittyjä provoja.
Minun aloitukseni voi kuulostaa provolta, koska kerron vain puolet totta tai sinne päin ettei tunnisteta. Sekoittelen muun muassa ajankohtaa ja aikajännettä missä tapahtumat ovat tapahtuneet.
Minut on tunnistettu. Tosin juttelen kaverin kanssa ihan avoimesti siitä että luetaan ja joskus kirjoitellaankin tänne. Toisaalta ihan sama koska pyrin kirjoittamaan tänne niin että voisin sanka ihan naamatustenkin samat asiat. Joskus vaan kaveri kysyi että taisin vastata ketjuun x kun kuulosti ajatus tutulta. Eli ei haittaa vaikka tunnustikin.
Toivottavasti on tunnistettu. Olen purkautunut tänne anonyymisti siitä, miten jotkut kohtaamani ihmiset ovat olleet aivan helvetin perseestä. Olisi mukavaa, jos nuo paskapäät olisivat tunnistaneet itsensä kirjoituksistani, ja hoksanneet olevansa huonoja.