Onko sinut tunnistettu palstalla?
Kommentit (30)
Ei ole mutta olin otettu siitä kenen viestejä luultiin ja pidettiin minun kirjoittaminani.
Todennäköisesti nämä luulevat tunnistavansa jonkun. Ja sinä luulet, että sinut on tunnistettu.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Mistä tiedät, että on tunnistettu? Kuka tunnisti?
Koska minusta puhuttiin nimellä kyseisessä ketjussa. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska minusta puhuttiin nimellä kyseisessä ketjussa. ap
Kuka tänne muka kirjoittelee tutuistaan nimillä?
Ei. Ei nämä pöllöt ketään tunnista. Hyvä kun osaavat kotonaan vessaan kävellä eksymättä hädän tullen.
Tietysti kaikki tuntee kaikki lähiöissä myös rikolliset ja hyvät ja pahat. Onhan tietoliikenne meidän tuttavien tekemää.
Ei kai täällä ole nimellä tunnistettu kuin muutama ihminen, jotka hölmöyttään ovat kertoneet itsestään kaiken.
Sinä et kirjoitustyylisi perusteella ole yksikään näistä tunnistetuista.
Minua ei ole tunnistettu mutta kerran tunnistin miehen jonka kanssa olin ollut treffeillä. Hän kertoili fiiliksiään treffeistämme :')
Kaikkien Google vakoilee kaikkia. Sähköpostit menee kaikki googleen.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei ole tunnistettu mutta kerran tunnistin miehen jonka kanssa olin ollut treffeillä. Hän kertoili fiiliksiään treffeistämme :')
Seurasiko jatkoa?
Uskontolahkot on bisnes suuria bisneksiä nekin vakoilee. Sanoma on vain juoru media
Kysy googlesta miten menee kirjoitti:
Kaikkien Google vakoilee kaikkia. Sähköpostit menee kaikki googleen.
Onko se hyvä vai huono asia? Eihän rehellisellä ole mitään salattavaa, eihän?
Joskus silloin palstan alkuvuosina eräs sukulainen tunnisti kirjoitukseni kun kerroin häälahjoista. Terveiset vaan, tuskinpa silti enää ehtii palstailla :)
Silloin jaeltiin kotisivulinkkejä ja oli tapaamisiakin niin tilanne oli vähän eri kuin nyt melkein 25 vuoden kuluttua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seurasiko jatkoa?
Nähtiin kyllä uudelleen, siihen osaltaan vaikutti se miten kauniisti hän kirjoitti minusta (vähän kun olisi kärpäsenä katossa, harvinainen tilaisuus nähdä mitä toinen aidosti itsestä ajattelee). En muista enää mihin se sitten kaatui, mutta ei hänen kirjoitteluunsa
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mutta olin otettu siitä kenen viestejä luultiin ja pidettiin minun kirjoittaminani.
No mistäs tiedät, kenen viestejä ne olivat :)
En tiedä onko minua tunnistettu, mutta jotkut muut olen itse tunnistanut koska ovat lähes heti tehneet tänne aloituksen aiheesta josta juuri keskustellaan ja kun samaan aikaan seurailen palstaa.