Parhaat asiat keski-ikäistymisessä?
Itsellä ainakin ulkonäkökeskeisyys ja siihen liittyvä itsekriittisyys ovat vähentyneet. Sitä hyväksyy sen, että rupsahtaa, eikä ole enää pakko käyttää valtavasti energiaa siihen, että olisi seksikäs.
Kommentit (13)
38-vuotiaana naisena yksi parhaista jutuista on, että periaatteessa kaiken ikäiset miehet ovat sopivia, jos vaan itseä kiinnostaa. Olen viime vuosina kokeillut sekä parikymppistä että viisikymppistä miestä.
Keski-ikäisyyden luoma näkymättömyys on se mistä olen pitänyt eniten.
Vierailija kirjoitti:
38-vuotiaana naisena yksi parhaista jutuista on, että periaatteessa kaiken ikäiset miehet ovat sopivia, jos vaan itseä kiinnostaa. Olen viime vuosina kokeillut sekä parikymppistä että viisikymppistä miestä.
Et ole keski-ikäinen, sorry.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, miten tokenen tästä. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että keski-ikäisyys alkaa suunnilleen tuosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että keski-ikäisyys alkaa suunnilleen tuosta.
No joo, itse olen sitä mieltä että se alkaa 45+
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäisyyden luoma näkymättömyys on se mistä olen pitänyt eniten.
Myös minä pidän tästä. Saa vihdoinkin olla omassa rauhassa ja laittautua tai olla laittautumatta ihan sen mukaan, miltä itsestä tuntuu.
Olisiko se sitten se näkymättömyys? Saa olla kaikessa rauhassa ruma, tylsä ja eksentrinen. Nuorena tuntui, että oli koko ajan arvioinnin kohteena.
En enää ole niin huolissani rahasta. Toki olen siitä yhä tarkka, enkä tuhlaa, mutta en enää niuhota samalla tavalla kuin joskus 10 vuotta sitten, jolloin saatoin suuttua miehelle siitä, että hän osti kaupasta jotain, mikä maksoi 0,40€ enemmän kuin vastaava halvempi tuotemerkki.
Silloin pelkäsin lähes hysteerisesti rahojen loppumista. Nyt en enää, vaikka tulo- ja elintasomme on pysynyt suunnilleen samana.
Vittualkaa roikkua lihomisen myötä ja voin viimeinkin osallistua mieheni kanssa helikopterikisaan eikä hän automaattisesti vie voittoa!!
Vierailija kirjoitti:
Vittualkaa roikkua lihomisen myötä ja voin viimeinkin osallistua mieheni kanssa helikopterikisaan eikä hän automaattisesti vie voittoa!!
No heh heh Markku, annappa vaimonkin olla vähän aikaa koneella 👍
Jos näyttää hetkellisesti vähän oudolta, ei haittaa, koska sulautuu muiden outojen joukkoon.
Ei tarvitse miettiä riittääkö raha arjen ostoksiin ja voi woltata vaikka joka päivä.