Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat asiat keski-ikäistymisessä?

Vierailija
24.04.2022 |

Itsellä ainakin ulkonäkökeskeisyys ja siihen liittyvä itsekriittisyys ovat vähentyneet. Sitä hyväksyy sen, että rupsahtaa, eikä ole enää pakko käyttää valtavasti energiaa siihen, että olisi seksikäs.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse miettiä riittääkö raha arjen ostoksiin ja voi woltata vaikka joka päivä.

Vierailija
2/13 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

38-vuotiaana naisena yksi parhaista jutuista on, että periaatteessa kaiken ikäiset miehet ovat sopivia, jos vaan itseä kiinnostaa. Olen viime vuosina kokeillut sekä parikymppistä että viisikymppistä miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisyyden luoma näkymättömyys on se mistä olen pitänyt eniten.

Vierailija
4/13 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

38-vuotiaana naisena yksi parhaista jutuista on, että periaatteessa kaiken ikäiset miehet ovat sopivia, jos vaan itseä kiinnostaa. Olen viime vuosina kokeillut sekä parikymppistä että viisikymppistä miestä.

Et ole keski-ikäinen, sorry.

Vierailija
5/13 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, miten tokenen tästä. :(

Vierailija
6/13 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että keski-ikäisyys alkaa suunnilleen tuosta.

Vierailija
7/13 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että keski-ikäisyys alkaa suunnilleen tuosta.

No joo, itse olen sitä mieltä että se alkaa 45+

Vierailija
8/13 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäisyyden luoma näkymättömyys on se mistä olen pitänyt eniten.

Myös minä pidän tästä. Saa vihdoinkin olla omassa rauhassa ja laittautua tai olla laittautumatta ihan sen mukaan, miltä itsestä tuntuu.

Vierailija
9/13 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko se sitten se näkymättömyys? Saa olla kaikessa rauhassa ruma, tylsä ja eksentrinen. Nuorena tuntui, että oli koko ajan arvioinnin kohteena.

Vierailija
10/13 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää ole niin huolissani rahasta. Toki olen siitä yhä tarkka, enkä tuhlaa, mutta en enää niuhota samalla tavalla kuin joskus 10 vuotta sitten, jolloin saatoin suuttua miehelle siitä, että hän osti kaupasta jotain, mikä maksoi 0,40€ enemmän kuin vastaava halvempi tuotemerkki.

Silloin pelkäsin lähes hysteerisesti rahojen loppumista. Nyt en enää, vaikka tulo- ja elintasomme on pysynyt suunnilleen samana.

Vierailija
11/13 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittualkaa roikkua lihomisen myötä ja voin viimeinkin osallistua mieheni kanssa helikopterikisaan eikä hän automaattisesti vie voittoa!!

Vierailija
12/13 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittualkaa roikkua lihomisen myötä ja voin viimeinkin osallistua mieheni kanssa helikopterikisaan eikä hän automaattisesti vie voittoa!!

No heh heh Markku, annappa vaimonkin olla vähän aikaa koneella 👍

Vierailija
13/13 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näyttää hetkellisesti vähän oudolta, ei haittaa, koska sulautuu muiden outojen joukkoon.