Varaukset tehty :)
Kesälomalle, tai siis osalle siitä, buukattiin mökki viikoksi järven rannalta ja sitten parissa eri paikassa, kartanossa ja toisessa mökissä muutamia öitä, on niinkuin matka lapsuusmaisemiini samalla, valmiita pitopöytiä ja järvisuomea😍.
Varattuja ovat, mökki buukattiin maaliskuun alussa ja nyt olisi "eioota" ja nuo muutkin oli niin, että toisesta napattiin viimeinen 4hlölle sopiva rantamajoitus.
En malta odottaa🤪🥰
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää lomaa, sitten joskus kesällä!
Kiitos! on oikeasti ihanaa, että on jotain muutakin kuin kotimaisemissa oleilua tiedossa, vaihteeksi.
Ap
Meillä on lentoliput Yhdysvaltoihin ostettu, kesäkuussa lähdetään. Ensimmäinen ulkomaan loma sitten koronan alun. Kyllä jännittää.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on lentoliput Yhdysvaltoihin ostettu, kesäkuussa lähdetään. Ensimmäinen ulkomaan loma sitten koronan alun. Kyllä jännittää.
Toiv matkanne onnistuu!
Me ei vielä tohdita ulkomaille lähteä, ei jaksa sitä kovin moninaista koronasitäjatätä-paperishowta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos! on oikeasti ihanaa, että on jotain muutakin kuin kotimaisemissa oleilua tiedossa, vaihteeksi.
Ap[/quote
En ole ilkeä mutta miksi asut sellaisessa paikassa jossa et viihdy?Minä en kotomaisemista lähtisi mihinkään.Täällä on ihanaa omakotitalossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En ole ilkeä mutta miksi asut sellaisessa paikassa jossa et viihdy?Minä en kotomaisemista lähtisi mihinkään.Täällä on ihanaa omakotitalossa.
Olet ilkeä. Saa sitä lähteä kotoaan, vaikka kotonaan viihtyisikin. Omakotitalo ei ole kaikille se ideaali, vaikka mökeistä tykkäisikin. Samoin omakotitalosta voi lähteä vaikka mökkilomalle :)
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Minua kosittiin paikkaan, josa oli hulppea talo ja tilukset. Mietittyäni tulin siihen tulokseen, että ei, en halua käköttää loppuelämääni samassa mökissä ja kieltäydyin. Olen asunut vähän siellä sun täällä, välillä omakotitalossa, välillä rivarissa jne. Olen kiitollinen valinnastani, sillä en ole sen tyylinen ihminen, joka haluaisi käköttää koko elämänsä samalla paikalla. Ei siinäkään mitään väärää ole ja kuten sanottua sieltäkin pääsee pois. Elämäni on kuitenkin ollut rikkaampaa kierreltyäni pieniä maalaiskyliä ja isompia kaupunkeja. Onhan tässä vielä aikaa rauhoittua yhteen paikkaan kun ikää tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap[/quote
Viihdyn, mutta kai sitä useimmat tykkää silti välillä vaihtaa maisemaa?! Toisekseen siellä mistä olen lapsena muuttanut, ei ole töitä eikä oikein muutakaan, ei ole paikka jonne kovin kevyesti vaikkapa perustaisi oman perheensä ja kotinsa, koska asioita ajateltava myös järjellä eikä vain tunteella tai nostalgialla.
Ap
Missä paikoissa aiotte käydä? Hyvät yöpymispaikat kiinnostaa!