Ihastus tuli vastaan toisen naisen kanssa.
Olen luullut, että tämä ihastus olisi vapaa. Meillä ei ole ollut mitään suhdetta, mutta olen ajatellut häntä. Taitaa olla turhaa nyt, kun tuli toisen naisen kanssa vastaan. Sunnuntaikävelyllä olivat kai rakastuneina.
Kommentit (14)
Älä oleta. Miksi et kertoisi miehelle ajatuksistasi ja tunteistasi. Ei hän varmaan osaa ajatuksia lukea.
Sitten hän voi toimia sen mukaisesti. Jos itse eväät tämän tiedon häneltä, niin voihan olla että mies joutuu tyytymään johonkin muuhun seuralaiseen vaikka ehkä haluaisikin deittailla sinua.
Toisaalta, hänen kävelyseuralaisensa saattoi hyvinkin olla sukulainen, työkaveri tai juuri tavattu Tinderdeitti, jota ei enää koskaan sen jälkeen tule näkemään.
Ihastuksen kanssa ei ole käynyt noin, sillä ihastun vasta tuntemisen myötä enkä voisi ihastua varattuun. Mutta kiinnostavien miesten kanssa noin käy AINA.
Olisi törkeää mennä kertomaan miehelle omista ihastuminen tunteista, jos hänellä on jo nainen, jota tapailee. Ei tulisi mieleenkään.
Vierailija kirjoitti:
Olisi törkeää mennä kertomaan miehelle omista ihastuminen tunteista, jos hänellä on jo nainen, jota tapailee. Ei tulisi mieleenkään.
Päin vastoin. Omista tunteistaan kannattaa aina kertoa ja erittäin matalalla kynnyksellä.
Mies sitten päättää josko reagoi asiaan tai ei.
Jos mies oli vapaa ja haku päällä ennen kuin tapasi tämän naisen jonka kanssa oli kävelyllä, niin voisi ajatella, että silloin haku päällä, olisi ottanut kontaktia ensin aloittajaan jos olisi aloittajasta ollut kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän ap voi nyt näillä tiedoilla tietää onko nainen joku deitti vai jotain muuta. Minä näen säännöllisesti veljeäni. Joskus joku humalainen tuli sölköttämään jotain kun oletti meidän olevan yhdessä
Niin kuinka moni teistä vastaajista käy sunnuntaikävelyllä veljensä tai työkaverinsa kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Onko muille käynyt näin? Sattuiko?
On käynyt ja ei se ole mukavaa. Tuollaisen jälkeen tavallaan unohdan sen ihastuksen ja jatkan elämääni.
Minä kerran satuin näkemään ihastukseni toisen naisen kanssa huonekaluostoksilla. Kyllä se kirpaisi, mutta ainakin tuli selväksi että hän on varattu.
Onko muille käynyt näin? Sattuiko?