Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pystyisin hyväksymään, että mieheni pitää yhteyttä exäänsä?

Vierailija
07.10.2006 |

Heillä on siis yksi lapsi. Lastakin mun on tosi vaikea hyväksyä. Raivoon hullun lailla, kun kuulen jotain siitä exästä tai lapsesta.

Meillä on kyllä miehen kaa yhteinen lapsi

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Heillä on siis yksi lapsi. Lastakin mun on tosi vaikea hyväksyä. Raivoon hullun lailla, kun kuulen jotain siitä exästä tai lapsesta.

Meillä on kyllä miehen kaa yhteinen lapsi

Ei ole miehesi ensimmäisen lapsen vika, että hän on syntynyt, turhaan sinä hänestä raivoat. Ja jos olisit itse jäänyt yksinhuoltajaksi, varmasti arvostaisit sitä, että exäsi kuitenkin pitää yhteyttä lapsen vuoksi. Jokaisella lapsella, myös exäsi ensimmäisellä lapsella, on oikeus isään.

Miksi olet tuollainen ahdistunut lohikäärme? Nauti elämästäsi ja ole iloinen, että mies on valinnut sinut. Mutta älä yritä riistää siltä lapselta isää.

Vierailija
2/15 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mieheni pitää exään yhteyttä ja heillä ei ole lapsia, sekös mua sieppaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

minun mieheni pitää exään yhteyttä ja heillä ei ole lapsia, sekös mua sieppaa.

Vierailija
4/15 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväksy se. ei se rakkaus kokonaan koskaan tule katoamaan exän ja miehesi väliltä, he ovat rakastaneet toisiaan ja rakastelleet, tehneet lapsen ym.

hyväksy. et voi muuttaa miehen tunteita.

JA MIEHEN ENSIMMÄINEN LAPSI ON VIATON. ( ja esikoinen, joka on aina rakkaampi, sori vaan)

Vierailija
5/15 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten sun täytyy se hyväksyä et myös tämä kuuluu miehesi elämään nyt ja aina. todella kamala tilanne tämän toisen lapsen kannalta kun ei vois isäänsä tavata kun isän uusi " vaimo" tykkää musta. Mieti hetki miltä susta tuntuisi jos nyt kuolisit ja miehesi löytää uuden naisen ja tämä ei voi sitää teidän yhteistä lasta. Kääntyisit varmaan haudassa

Vierailija
6/15 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa päähän ku soittelevat usein ja yleensä mun selän takana. mies kyllä kertoo soitoista..ovat tavanneetkin mun selän takana.

Vierailija
7/15 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ottaa päähän ku soittelevat usein ja yleensä mun selän takana. mies kyllä kertoo soitoista..ovat tavanneetkin mun selän takana.

Vierailija
8/15 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei, ei mies voi exäänsä rakastaa enää. Vai voiko?

Vierailija
9/15 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole moista huomannut ainakaan meidän perheessä.

Vierailija
10/15 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kun mies haki poikaansa vkl-tapaamiseen, minä istuin autossa. Kun mieheni ovikellon soiton jälkeen meni ex:nsä kotiin ja ovi sulkeutui perässä, sain hepulin; lähdin autostamme yhteisen lapsemme kanssa harhailemaan lähistölle, niin pahalta se tuntui. Mieheni onneksi ymmärsi jälkeenpäin kuinka pahalta se tuntui, ja on siitä lähtien poikaansa noutaessaan odottanut oven ulkopuolella. Oikeastaan ainut, mitä voit tehdä, on selittää miehellesi kuinka pahalta tuo sinusta tuntuu ja toivoa, että hän ymmärtää, jos ei ymmärrä niin tilanne on varmasti osaltasi vaikea. Aina kun mieheni ex soitaa miehelleni, mieheni kertoo siitä myös minulle, mikä on mielestäni hyvä, se lähentää meidän liittoamme. Minun on ollut myös tosi vaikea hyväksyä mieheni lasta. Siihen sanoisin ohjeeksi, ole vain oma itsesi, muuten elämä käy hankalaksi. Olen ollut äitipuolena nyt 6 vuotta, mieheni poika on tullut murrosikään, hänelle on alkanut syntyä riitoja äitinsä kanssa ja hän hakeutuu nykyään yhä enemmän minun seuraani.

Vierailija
11/15 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki meidän lasten vanhat lelut ja vaatteet, kun ex tuli raskaaksi...

Vierailija
12/15 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan rakasta ex:ää. Voiko joku heittää vielä typerämmän läpän?Ja esikoinenko rakkain? Kaikkea sitä kuulee.......

Vierailija
13/15 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt tarkoita seksiä, vaan esim. kun isä tulee lastaan tapaamaan, niin mies pitää minua kainalossaan ja hyvänä aivan kuin ennenkin, vain seksi on jätetty pois. huolehdimme toisistamme, soittelemme, tapaamme ym.

ja eikös se esikoinen sitten olekkaan kaikille " rakkaampi" ? ei kai sitten. en nyt tarkoittanut mitään hyljeksintää seuraaviakaan tulokkaita kohtaan, vaan onhan ne kuitenkin erilaisia tunteita? ehkä ei sitten kaikilla..

sellaisia asioita siis tarkoitin:)

Vierailija
14/15 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinunhan pitäisi nyt alkaa surkuttelemaan, että miehenne lapsi ed avioliitosta tulee olemaan teillä paljon enemmän aikaa kun äiti saa uuden vauvan, eikä enää halua hoitaa esikoistaan.

Etkä olisi saanut antaa hänelle yhtään lelua, vaatetta tai mitään muutakaan. Ei sellasita tehdä. Ethän sinä sitä paitsi voi olla edes puheväleissä miehesi ex:n kanssa. Sehän on aivan mahdonton ja sairas ajatus. Hoitoon joutaisit.

Vierailija
15/15 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 3, 5 ja 10

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi