Halusin keskustella miesten seksikkyydestä
Mutta molemmat aloitukset katosivat saman tien.
Miksi ihmeessä?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Miesten seksuaalisuus on likaista ja väärin.
Se on eri asia kuin seksikkyys. Aiheena oli, millainen seksikkyys ei itseään sytytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on eri asia kuin seksikkyys. Aiheena oli, millainen seksikkyys ei itseään sytytä.
Miehet ei voi olla seksikkäitä.
Minä ap en pidä sänkisistä, yliseksikkäistä miehistä, mutta joku muu pitää.
Katkerimmat mammat vihastuu. Suominainen on kaunis, ne katkerimmatkin.
Kevät tekee kyllä näitä ketjuja...
Palstan katkerat naiset eivät kykene rengastamaan komeaa harmaantuvaa fark ku asuista miestä. Palstan miehet ovat työttömiä joilla ei ole varaa istuvaan farkkuasuun.
Vierailija kirjoitti:
No tässä keväällä tuli sen oloinen mies vastaan, että ajattelin jonkun pitävän häntä seksikkäänä mutta en itse.
Seksikkyys, joka ei sytytä kuulostaa paradoksilta
Koska miehet ovat sikoja ja rumia otuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tässä keväällä tuli sen oloinen mies vastaan, että ajattelin jonkun pitävän häntä seksikkäänä mutta en itse.
Minulla kevät on aiheuttanut sen, että ajattelen akuutisti tätä asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli sellainen polvet koukussa, sivusilmällä virnuillen naisia jahtaava.
Asennosta tulee mieleen liian isot kassit tai oma kiva tms.
Vierailija kirjoitti:
Seksikkyys, joka ei sytytä kuulostaa paradoksilta
Se paradoksi on kuitenkin olemassa. Tietää että joku tuostakin kiihottuu, mutta itse ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen ihminen katselee ihmisiä kadulla ja ajattelee että "varmaan tuotakin joku pitää seksikkäänä, mutta en minä!"
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet ovat sikoja ja rumia otuksia.
Onko tämä kh vai provo?
Se maailman kuumin sytyttää....jo ajatuskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen ihminen katselee ihmisiä kadulla ja ajattelee että "varmaan tuotakin joku pitää seksikkäänä, mutta en minä!"
Kuka tahansa. Miksi ei? On Tauskikin jonkun toisen mielestä hyvännäköinen.
En ole ikinä nähnyt seksikästä miestä. Sikoja kaikki.
Seksikkäin mies on se, jolla on älyä. Viisas mies osaa asettaa itsensä toisen asemaan ja olla empaattinen. Olla herrasmies, joka avaa ovia ja kantaa kauppakassit ym. Siis miehen pitää olla saman vertainen kuin itse olen. Arvostan miehiä, jotka arvostavat myös minua. Sain ikävä kyllä miehen, joka ei arvostanut minun titteliä, pukeutumista tai puhumista, ainaista haukkumista, kun piti olla niin täydellinen, kun ei se mies ymmärtänyt, ettei ollut itsekään niin täydellinen. Jätin hänet. Ja paljon vapaampi olo tämän jälkeen, kun mies haukkui mistä tahansa, mitä teen, sanon, ja minun titteli väärä ja myös minun pukeutuminen oli myös väärin. Minulla ei saanut olla miesystävää, kuin vain miehellä oli oikeus tavata omaa naisystävää. Mies selitti, että hänellä on oikeus tavata omaa naisystävää, kun siinä ei ole ihastusta mukana. Mutta kappas vain, ennen minua oli ehdottanut tuolle naisystävälle seurustelusuhdetta? Ja silti minulla ei saanut olla miesystäviä? Tapasin siis narskun, joka ajaa vain omaa etuaan.