Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäiset Johnny Depp -faninaiset

Vierailija
24.04.2022 |

Olen huomannut että Johnny Deppia fanittavat ovat yleensä 40-60 v. naisia, jotka puolustavat häntä jopa hysteeriseen tapaan. Johnny on heidän silmissään täysin viaton ja Amberin uhri.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, ei vaan Deppistä on odottamatta tullut incelien kingi. Outoa kun yleensä nätitpojat, jotka seurustelevat mallien kanssa, ovat heidän "perivihollisiaan."

Vierailija
2/27 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt lähtenyt lentoon tämä provo, mutta saat tästä yhden säälinoston. Jospa vielä muutkin tarttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt lähtenyt lentoon tämä provo, mutta saat tästä yhden säälinoston. Jospa vielä muutkin tarttuu.

Ei ollut provo, olen vain somessa kiinnittänyt huomiota näihin faneihin.

Vierailija
4/27 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, ei vaan Deppistä on odottamatta tullut incelien kingi. Outoa kun yleensä nätitpojat, jotka seurustelevat mallien kanssa, ovat heidän "perivihollisiaan."

Deppiä tuskin huvittaa olla mikään inselien esikuva. Hän on liian fiksu sellaiseen paskaan.

Vierailija
5/27 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan Johnnyn omasta nuoruudesta ja onhan hän ollut aivan ylivertaisen kaunis nuori mies aikanaan. Päihteet tietysti kuuluneet tuohon elämäntyyliin ja ehkä sitä tuntee pientä empatiaa ja surua siitä, miten yksi pahasti epäonnistunut ihmissuhde voi viedä ihmisen tosi huonoon jamaan.

Pistää myös miettimään se, että yleensä tällaisissa tapauksissa löytyy vastaavia tapahtumia myös menneisyydestä. Deppin kohdalla on päinvastoin: kaikki exät ovat tulleet esiin aivan päinvastaisesti ja kertoneet ettei mies ole ollut koskaan heille väkivaltainen. Toisaalta vääränlaiset manipuloivat kumppanit voivat saada ihmisestä esiin myös tosi rumia puolia.

Samalla sitä ihmettelee, että aikuinen joka kakkaa sänkyyn tahallaan, ei ole kyllä mitenkään täyspäinen. Tulee ennemminkin olo, että on valmis menemään todella pitkälle saadakseen toisen työnnettyä raiteiltaan.

Totuus on tuolla jossain. Surullinen päätös Deppin upealle uralle. Toisaalta kuka tuohon Amberiinkaan voi enää suhtautua vakavasti?

Vierailija
6/27 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen 40-60 v. ja Johnny on mielestäni Amberin uhri, kunnes toisin todistetaan.

Vierailija
7/27 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan olut Johnny-fani

Vierailija
8/27 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi, että Johnny oli ysärillä oikea heartthrob ja nuorisoidoli, kun nykyiset keski-ikäiset mammat eli nuoruuttaan. Mammat muistaa leffat kuten Cry-Baby, Edward Saksikäsi ja What's eating Gilbert Grape, eikä ollut silloin mitään pahoinpitely ja päihdekohuja vielä.

Vierailija
9/27 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siksi, että Johnny oli ysärillä oikea heartthrob ja nuorisoidoli, kun nykyiset keski-ikäiset mammat eli nuoruuttaan. Mammat muistaa leffat kuten Cry-Baby, Edward Saksikäsi ja What's eating Gilbert Grape, eikä ollut silloin mitään pahoinpitely ja päihdekohuja vielä.

Olen itse kolmekymppinen ja nähnyt nuo leffat, tykkäsin ja tykkään edellen Deppin roolisuorituksissa niissä, mutta en ole nostanut häntä millekään jalustalle tiettyjen naisten tapaan.

Vierailija
10/27 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

#BelieveAllWomen

Johnny Depp on huumehörhö naistenhakkaaja joka saisi lusia lopunelämänsä linnassa miettimässä tekojaan!

Vierailija
11/27 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole fani, mutta näkemissäni leffoissa näytteli hyvin, sitä arvostan. 

En ole myöskään komeana pitänyt häntä, siis oman makuni mukaisesti komea, mutta jotenkin nyt sairaana ja haavoittuvana herätti kyllä sympatiaa. Vaikutelma tuosta naisesta on kaikkea muuta kuin positiivinen ihan sen perusteella, että tunsin joskus tuolla tavalla käyttäytyvän naisen. Oli vakavasti häiriintynyt, sai pahoinpitelytuomioita kuten tuo Deppinkin nainen. 

Depp on varmaan myös käyttäytynyt uhkaavasti kuten näkemässäni videossakin käyttäytyi. Tämä on surkeaa keittiöpsykologiaa, mutta Depp ilmeisesti kertonut äitinsä olleen väkivaltainen, mikä selittää hänen viehtymyksensä tähän naiseen eli meni hänen kanssaan naimisiin toisin kuin edellisten, ilmeisesti suht normaalien naisten kanssa.

Vakava päihdeongelma tietty vaikuttaa myös kaikkeen Deppin elämässä. Jos tuskin selvää päivää on elämässään nähnyt, niin ihme, että on ylipäätään elossa.

Vierailija
12/27 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Johnny Depp on ollut sönkkäävä holisti ja nisti jo vuosikymmenien ajan, eikä se nyt nuorenakaan niin ihmeellinen ollut. Nätti naama siinä kaikki.

Amber taas on aika uskomaton sekopää. Ihaillen (toki turvallisen etäisyyden päästä) olen seurannut hänen tempauksiaan, mukaan lukien sänkyyn pas kominen. Pitää olla melko "intohimoinen" tai ehkä jopa vaan pakkomielteinen, että ihan noin pitkälle menee. Todellinen jännisnaisten idoli.

Vierailija
13/27 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ovat päihdehörhöjä, mutta Antura käytti ensimmäisenä nyrkkiä.

Vierailija
14/27 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan niistä Johnnyn huumejutuista vähän puheita. Hajotti hotellihuoneen otettuaan huonoa happoa ja luuli että huonekasvit käy päälle. Oli myös osakkaansa Viper Room-ravintolassa, jonka eteen River Phoenix kuoli yliannostukseen. Se ei toki Johnnyn syy ollut, mutta kapakka oli tunnettu julkkisten päihdemestana.

Vierailija
15/27 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Johnny Depp on ollut sönkkäävä holisti ja nisti jo vuosikymmenien ajan, eikä se nyt nuorenakaan niin ihmeellinen ollut. Nätti naama siinä kaikki.

Amber taas on aika uskomaton sekopää. Ihaillen (toki turvallisen etäisyyden päästä) olen seurannut hänen tempauksiaan, mukaan lukien sänkyyn pas kominen. Pitää olla melko "intohimoinen" tai ehkä jopa vaan pakkomielteinen, että ihan noin pitkälle menee. Todellinen jännisnaisten idoli.

Tuo eritteiden avulla nöyryyttäminen oli tämän tuntemani häiriintyneen naisen bravuuri myös. Hälyttävä merkki.

Vierailija
16/27 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johnny oli kyllä hemmetin kaunis/komea kasarilla ja eritoten ysärillä. Lisäksi hän oli siinä mielessä erikoinen, että otti mielellään omituisia produktioita ja kulki omaa tietään. Ihmettelin aikaan, kun hän lähti Pirates of Caribbean-leffoihin niin voimakkaasti mukaan. Mielestäni Johnnyn alamäki alkoi siitä.

Vierailija
17/27 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen keski-ikäinen mies ja ekat leffat mistä Johnnyn muistan on Painajainen Elm Streetiltä ja Platoon. Molemmat hienoja leffoja, tosin Johnny oli näissä vielä sivuroolissa.

Vierailija
18/27 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitätkö ap, että se Amber on oikeasti "vain uhri"?!

Ihan pelkän feminismin voimalla ei nyt kannata tässä omaa "puolta" valita...

Vierailija
19/27 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse kolmekymppinen ja nähnyt nuo leffat, tykkäsin ja tykkään edellen Deppin roolisuorituksissa niissä, mutta en ole nostanut häntä millekään jalustalle tiettyjen naisten tapaan.

PICK ME PICK ME

PICK ME

Vierailija
20/27 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johnny oli kyllä hemmetin kaunis/komea kasarilla ja eritoten ysärillä. Lisäksi hän oli siinä mielessä erikoinen, että otti mielellään omituisia produktioita ja kulki omaa tietään. Ihmettelin aikaan, kun hän lähti Pirates of Caribbean-leffoihin niin voimakkaasti mukaan. Mielestäni Johnnyn alamäki alkoi siitä.

Minusta taas hän on nyt komeampi kuin nuorena eli pieni räntsähtäminen teki hyvää karkkimaiselle ulkonäölle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän