Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerroin miehen vaimolle totuuden ja nyt minua uhkaillaan

Vierailija
24.04.2022 |

Eli taustaa sen verran että mokasin itsekin yhden kerran, oli viestittelyä ja tapailin salaa kyseistä miestä. Olemme molemmat naimisissa tahoillamme, ja jäimme tästä kiinni. Itse tajusin lopettaa tämän jälkeen ja saimme mieheni kanssa asiat sovittua ja jatkettua eteenpäin. Toiset osapuolet myös jatkoivat yhdessä, mutta tämä mies ei siltikään jättänyt minua rauhaan. Tämä mies siis edelleen jatkoi viestien lähettämistä ja niissä oli vaikka minkälaista rakkaudentunnustusta. Pyysin häntä monta kertaa lopettamaan ja sanoin että lopeta ennen kun taas jäät kiinni, ei uskonut. Hän yritti saada minua myös tapaamaan häntä mutta en tähän tietenkään suostunut ja aina sillon suuttui ja haukkui minua.

Vaimonsa selkeästi vihasi vain minua ja näytti sen kyllä aina kun törmäsimme jossain. Siellä on varmaan puhuttu kaikki asiat minun syyksi.

Ja kuten arvata voi, käry kävi uudelleen noin kuukausi sitten. Tällä kertaa en suostunut ottamaan asioita omille niskoilleni ja näytin omalle miehelleni sekä miehen vaimolle hänen miehensä laittamat viestit. Itse en ollut suurimpaan osaan edes vastannut, tai jos olin niin olin pyytänyt lopettamaan ja oma mieheni uskoi minua koska olihan minulla asiasta selvät todisteet. Nyt tämä mies uhkailee minua vaikka millä, koska pilasin kuulemma hänen avioliiton ja hajotin perheen.

Ja ennen kun kysytte miksi en kertonut asiasta aiemmin vaimolle ja omalle miehelleni niin syy oli juuri tämä koska arvasin että minua aletaan syyttämään ja uhkailemaan.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh huh pitkä teksti

Vierailija
2/29 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä osa ihmisistä on vaan niin saa ta nan tyh miä. Ei muuta voi todeta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et blokannut miestä, koska...?

Vierailija
4/29 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimit ihan oikein kun et ottanut syitä niskoillesi.

Toi mies vaikuttais olevan sellainen uhriutuja, joka ei tee omasta mielestään ikinä mitään väärin, vaan kaikki muut tekevät ja hän on uhri.

Vierailija
5/29 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et blokannut miestä, koska...?

No lopulta whatsapissa blokkasin ja Facebookissa myös. Mutta normaalien viestien kautta alkoi sitten se viestittely, enkä ehtinyt siellä blokata ennen kun kärähti.

En tiedä teinkö väärin kun kerroin vaimolle kun nyt saan uhkailua osakseni, mutta en kyllä halunnut ottaa syitä asiasta omille niskoilleni varsinkin kun nyt olin itse täysin syytön. Ap

Vierailija
6/29 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimit ihan oikein kun et ottanut syitä niskoillesi.

Toi mies vaikuttais olevan sellainen uhriutuja, joka ei tee omasta mielestään ikinä mitään väärin, vaan kaikki muut tekevät ja hän on uhri.

Näin olen itsekin ajatellut, vaikka välillä mietin että teinkö oikein kun kerroin vaimolle ja vähän käy jopa vaimo sääliksi. Mutta siellä olisi taas minun syyksi laitettu kaikki ja uhriuduttu itse jos en olisi puoliani pitänyt. Ap

Vierailija
7/29 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiton uhkaaminen on rikos. Tee äijästä rikosilmo.

Hässiskely avioliiton ulkopuolella ei ole rikos.

Vierailija
8/29 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI NAINEN joka on tullut petetyksi hyökkää sen toisen naisen kimppuun.Oma mies on syyllinen ja toinen usein tietetämättä saa selkäsaunan ,kun petturimies on valehdellut  että on vapaa. 

Vierailija
9/29 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tehnyt väärin. Sika sai, mitä ansaitsi.

Nyt vaan rikosilmoitusta niistä uhkailuista kehiin, ja lähestymiskieltoa.

Vierailija
10/29 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa ei sitten käyty kymmentä käskyä läpi?

Älä tee aviorikosta? Soittaako kelloja?

Niin, olisit noudattanut sitä kohtaa ja elämäsi olisi paljon mutkattomampaa.

Vierailija
11/29 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko sanaakaan sepustuksesta.

Vierailija
12/29 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä ihmiset viitsiikin kiimapäissään tehdä vaikeuttaakseen kaikkien elämää. 

Tässä tarinassa oikeassa ovat vain petetyt puolisot, joten kestät seuraukset, mitä olet tehnyt. 

Vierailija
13/29 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntain huonoin provo.

Vierailija
14/29 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono

Vierailija
15/29 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimessa on erittäin helppo laittaa estot päälle niin, ettet edes tiedä millaista liikutusta ja viserrystä mies on lähettänyt. Miksihän et niin tehnyt?

0/5

Vierailija
16/29 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulilauta saapunut vauva foorumille.

Vierailija
17/29 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satutäti vauhdissa.

Vierailija
18/29 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKSI NAINEN joka on tullut petetyksi hyökkää sen toisen naisen kimppuun.Oma mies on syyllinen ja toinen usein tietetämättä saa selkäsaunan ,kun petturimies on valehdellut  että on vapaa. 

Ap yllättäen tiesi miehen olevan varattu.

Vierailija
19/29 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea sitä ihmiset viitsiikin kiimapäissään tehdä vaikeuttaakseen kaikkien elämää. 

Tässä tarinassa oikeassa ovat vain petetyt puolisot, joten kestät seuraukset, mitä olet tehnyt. 

Tiedän itsekin että olen kerran mokannut. Meillä ei koskaan mitään seksiä ollut (vaikka mies olisi sitäkin halunnut), mutta tapailua kylläkin. Ja otin mokastani opikseni ja lopetin sen. Mies jatkoi edelleen ja monesti yritti saada minua poistamaan lähettämänsä viestit ja siitä vasta nyt suuttuikin kun tajusi etten ollut niin tehnyt. Ap

Vierailija
20/29 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

huh huh pitkä teksti

Onhan se, lukutaidottomille.