En ymmärrä miksi kukaan katselee leffojen trailereita, kun ne paljastavat usein liikaa itse leffasta
Mitä järkeä niitä on katsoa? Vai eikö oikeasti häiritse nähdä spoilereita ennen leffan katsomista?
Kommentit (9)
Katson elokuvia hyvin harvoin, mutta silloin kuin katson, niin siinä pitää olla todella kiinnostava juoni tai perustua johonkin kirjaan tms. Ihan summassa valikoituihin elokuviin en oikein jaksa keskittyä.
Monesti nimenomaan trailerin perusteella kiinnostun jonkun leffan katsomaan. Eikä sitä traileria välttämättä muista enää sitten elokuvan aikana.
Koska trailerit on nykyisin hyviä jopa parempia kuin itse elokuva jotka on yleensä huonoja. Kysymyksen pitäisikin kuulua miksi kukaan katsoo itse elokuvia?
En ole koskaan ollut kiinnostunut trailereista, vaikka katson paljon elokuvia. Sen sijaan lyhyen esittelytekstin luen aina sekä tarkistan lajityyppiluokitukset Imdb:stä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Suurimmalla osasta ihmisiä on dementia, he eivät muista trailerista enää paljon mitään, kun katsovat itse elokuvaa. Trailereissa on myös monesti kohtauksia, joita ei oikeasti ole elokuvassa.
Trailerista saa tuntumaa siihen, onko sen tyylinen leffa minkä tykkäisi katsoa. Esim. runsas ja epäuskottava erikoistehosteilla kikkailu, runsas väkivallan määrä tai epäuskottavat näyttelijät saavat jättämään varsinaisen elokuvan väliin.
Joo ja ei. On toisaalta melkoinen kupla koko pätkä, jos muutaman sekunnin näkeminen niin keskeisesti vaikuttaa.
Miksi katselette hulluweedin elokuvia joissa on lasten raiskaajia yms.,pääosissa. Entä
Biologisia miehiä jotka näyttää naiselta mutta luusto ja vatsan lihakset ovat miehen.
Kaikki on roskaa.
Minä taas katson mielelläni Youtubesta näitä "elokuva käytynä läpi muutamassa minuutissa".
Ei tarvi mennä sitä - usein huonoa - elokuvaa katsomaan ja maksamaan turhasta.
Suosittelen lämpimästi.
Oon miettinyt samaa! Joskus jo elokuvan "takakansiteksti" pilaa jotain katsomiskokemuksesta.
Katsoin Areenasta vasta tuon Parasite -elokuvan. Se olisi menettänyt hienoudestaan todella suuren osan, jos olisin etukäteen tiennyt mitään muuta kuin nimen ja kansikuvan.