Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, koska viimeksi olet valmistanut miehellesi keitettyjä potaatteja ja ruskeaa kastiketta?

Vierailija
24.04.2022 |

Tie miehen sydämeen käy keittiön kautta.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei pidä ruskeasta kastikkeesta, siksi siitä on kauan. Pitää punaviinikastikkeesta ja erilaisista dipeistä enemmän. Jos on ruskeaa kastiketta, ottaa sitä vain vähän ja käyttää ketsuppia.

Itse pidän ruskeasta kastikkeesta ja teen sitä usein, kun laitan ruokaa itselleni vain. Useimmiten sipulikastike. Tarkemmin ajatellen se taitaa olla yksi suosikkiruokiani.

Vierailija
2/27 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä jotain inhoan, niin kuorineen keitettyjä perunoita ja ruskeaa kastiketta. Sain lapsena noita yliannoksen. Peruna taipuu vaikka mihin herkkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Mieskin osaa laittaa ruokaa ja jos hän haluaa ruskeaa kastiketta, hän tekee sen itse.

Vierailija
4/27 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syödään joka päivä keitettyjä perunoita ruskeankastikkeen eri variaatioilla 😋

Vierailija
5/27 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan valmistanut hänelle mitään. Mies kokkaa meillä.

Vierailija
6/27 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minä jotain inhoan, niin kuorineen keitettyjä perunoita ja ruskeaa kastiketta. Sain lapsena noita yliannoksen. Peruna taipuu vaikka mihin herkkuun.

Minä en saanut, siksi se taitaa ollakin yksi lempiruokani eli sitä sai harvoin kylässä, ja se oli hyvää. Äitini inhosi myös ruskeaa kastiketta eikä tehnyt sitä koskaa. Itse inhoan tattaripuuroa, jota piti syödä päivittäin. Hajukin on kaamea.

Vierailija
7/27 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en saanut, siksi se taitaa ollakin yksi lempiruokani eli sitä sai harvoin kylässä, ja se oli hyvää. Äitini inhosi myös ruskeaa kastiketta eikä tehnyt sitä koskaa. Itse inhoan tattaripuuroa, jota piti syödä päivittäin. Hajukin on kaamea.

Tattaripuuro haisee ihan peräreiän ympärykselle.

Vierailija
8/27 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole mielestäni ruokaa. Tällä hetkellä teen lohikeittoa ja välipalaksi pepperonipizzan.

Vierailija
9/27 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisen viikkoa sitten. Tosin ihan vain siksi, että itselläni alkoi tehdä mieli perunoita ja ruskeaa kastiketta, mutta tietysti annoin miehenkin syödä, kun ei ole tapana kieltää toista syömästä yhteisiä ruokia.

Vierailija
10/27 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei syödä perunoita eikä kastiketta, lapsena olemme kumpikin saaneet tarpeeksi.

Vierailija
11/27 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty. Kyllä lapsena piti syödä niin paljon pottua että vieläkin tulee korvistakin. Joka päivä keitetyt perunat 2 kertaa. Yök.

Ja miksi ihmeessä kokkaisin miehelle?! Molemmat käydään töissä asiantuntijatehtävissä ja tienataan yhtä paljon. Lapsia ei olla haluttu. Yleensä molemmat ostavat itselleen mitä haluavat ja kokkaavat sekä syövät kun haluavat. Ei meillä mitään yhteiskokkailuja harrasteta muutoin kuin viikonloppuisin yms. Jos halutaan syödä hienommin.

Joka haluaa pottua, keittäköön pottua.

Vierailija
12/27 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeakastike on vehnäjauhoja ja rasvaa. Ei ravitsemuksellisesti vastaa kenenkään tarvetta.

Vierailija
13/27 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko sitten tein nakkikastiketta ja keitettyjä perunoita.

Vierailija
14/27 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tattaripuuro haisee ihan peräreiän ympärykselle.

Se haisee paremmalle :)

Vierailija
15/27 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huisii kirjoitti:

Ei pysty. Kyllä lapsena piti syödä niin paljon pottua että vieläkin tulee korvistakin. Joka päivä keitetyt perunat 2 kertaa. Yök.

Ja miksi ihmeessä kokkaisin miehelle?! Molemmat käydään töissä asiantuntijatehtävissä ja tienataan yhtä paljon. Lapsia ei olla haluttu. Yleensä molemmat ostavat itselleen mitä haluavat ja kokkaavat sekä syövät kun haluavat. Ei meillä mitään yhteiskokkailuja harrasteta muutoin kuin viikonloppuisin yms. Jos halutaan syödä hienommin.

Joka haluaa pottua, keittäköön pottua.

Joka päivä 2 kertaa pastaa se vasta yök onkin. Pelkkää vitamiinitonta vehnäjauhoa, kuvottaa ajatuskin. Taidanpa tässä ruvetakin muusin tekoon ja kaalilihapullille pitäisi joku kastike väsätä.

Vierailija
16/27 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruskeakastike on vehnäjauhoja ja rasvaa. Ei ravitsemuksellisesti vastaa kenenkään tarvetta.

No ei varmaan moni muukaan asia. Syöt varmaan itsekin joskus pizzaa tai vaalea leipää, minkä päällä on margariinia. Miksi aina niuhottaa moisista, voisiko ajatella, että kohtuus kaikessa.

No meillä keitetään tänään perunoita ja tehdään ruskeaa kastiketta. Sopii oikein hyvin itse tehtyjen lihapullien kanssa. Lisäksi on salaattia, höyrytettyä parsakaalia ja keitettyjä herneitä. Ei tosin vain miehelle, vaan ihan koko perheelle :)

Vierailija
17/27 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä syödään joka päivä keitettyjä perunoita ruskeankastikkeen eri variaatioilla 😋

Köyhää.

Vierailija
18/27 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästäisi naista keittiööni. Parhaat kokit ovat miehiä.

Oikeastaan se pätee kaikkeen paitsi lastenhoitoon. Parhaat ovat aina miehiä.

Vierailija
19/27 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kokkaa meillä, joten jos haluaisi ruskeaa kastiketta, niin tekisi sitten sitä.

Minä yleensä vain kysyn, että mitä tänään syödään, ellen siiten tee ehdotuksia ruoista.

Vierailija
20/27 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää, etten koskaan. Ruuanlaitto hoidetaan yhteispelillä. Mies avaa pakkaukset, kuorii ja huuhtoo vihannekset ja juurekset valmiiksi. Laittaa lautaselle valmiit raaka-aineet, joista minä pilkon ja teen ruuan. Autan muutenkin miestäni kotitöissä, niin paljon kuin kulloinkin onnistuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan