Onko elämä helpompaa miehillä vai naisilla?
Kommentit (6)
Pitäisi varmaan ensin päättää, millaisia miehiä ja naisa vertaillaan.
Rikkailla ja hyvännäköisillä on helppoa molemmissa sukupolvissa. Tai hetkinen, naisilla varmaan hankalampaa, kun kaikki elämässä riippuu ulkonäöstä ja siihen pystyy vaikuttamaan loppupeleissä aika rajallisesti.
Riippuu varmaan naisesta.
Mulla on kroppa ja naama ok, oon lapseton sinkku ja nautin miesten huomiosta. Ukot tekee ihan mitä vaan saadakseen pesää.
(En osaa sanoa kovinkaan monta naista, joka munan takia ajeluttaisi miestä ympäri kaupunkia, ostelee lahjoja, huoltaa auton yms yms.)
Naisilla on helpompaa kun saavat helpommin iskettyä vastakkaista sukupuolta olevia.
Miehet joutuu orjapalkalla armeijaan. Naisilla ei ole vastaavaa
Naisena kukaan ei odota minun ajavan partaa eikä käyvän armeijaa. Kukaan ei odota, että osaisin vaihtaa renkaita, korjata mitään tai että jaksaisin kantaa mitään painavaa.
Sen sijaan tulee kuukautiset joka kuukausi. Kun halusin lapsia, jouduin kärsimään raskauksista, synnytyksistä ja maitoisista rinnoista. Julkisilla paikoilla minun odotetaan käyttävän rintaliivejä, vaikka en niistä tykkää. Jos näyttäydyn vähissä vaatteissa, minulta odotetaan että olen ajellut pois vaikka mitä karvoja.
En mene vannomaan kumpi on helpompaa, mutta itse en vaihtaisi.
Pitäisi kysyä sellaiselta jolla on kokemusta molempina olosta.