Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vertaa seksin harrastamista jutteluun

Vierailija
23.04.2022 |

Sanoo siis, että se, että en halua harrastaa seksiä hänen kanssaan, on sama asia kuin se, että hän ei suostuisi kuuntelemaan minua. Ajatuksia?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä mies (ja olen mies itsekin)

Vierailija
2/16 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se miehille sen kummallisempaa olekaan.

Yrittää syyllistämällä painostaa. Tosi kuvottavaa, mutta ei sekään ollenkaan tavatonta miesten käytöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on osapuilleen sama, mutta seksissä ei tarvitse ajatella joutavia.

Vierailija
4/16 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavanlaisia vertauksia tuli exältä. Onneksi exä.

Minä yritin selittää, että haluaisin joskus istua vaikka kylki kyljessä sohvalla, halailla, jutella - yhdessäoloa ja läheisyyttä siis. Mies ilmoitti että läheisyys sopii, kunhan harrastetaan ensin seksiä ja voidaan sitten sopia, että seksin jälkeen halaillaan "esim. 10 min".

Vierailija
5/16 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallakaan ei ole velvollisuutta tehdä mitään toisen eteen, ei jutella eikä harrastaa seksiä. Huomaavaisuuden puute ei tosin ole hyvä pohja suhteelle ja sen tultua esille ei varmasti tarvitse enää pitkään pohtia mitä sitä tekisi yhdessä.

Vierailija
6/16 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmisten välinen toiminta on pohjimmiltaan vaihtokauppaa. Aina ei vaihdeta saamaa asiaa samaan asiaan, vaan toinen saa asian a ja toinen asian b.

Vierailija
7/16 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos taas maailma, että mulla on mies, jonka kanssa mä haluan seksiä ja joka haluaa sitä myös ja molemmat tykkää myös jutella! 

Vierailija
8/16 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empä kyllä tajunnut soperruksestasi yhtään mitään

Vierailija
9/16 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se nyt vaan hirveetä jos seksin takia pitää kuunnella tuntitolkulla kaikkea hmm skeid... ei kun epäkiinnostavia juttuja

Vierailija
10/16 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies (ja olen nainen itsekin).

Vierailija
11/16 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät halua seksiä. Olen yrittänyt lämmittelyä, halimalla, hieromalla, suoraan asiaan, huijaamalla makkariin jollain verukkeella, ehdotin jopa että voisin myös pelata niitä pelejä hänen kanssaan jos vastapalveluksena pumppaisi välillä. Mikään ei kelpaa.

N40kg

Vierailija
12/16 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettele suomen kieli kirjoitti:

Empä kyllä tajunnut soperruksestasi yhtään mitään

Onko sinulla oppimis tai kehityshäiriö?

Vierailija
13/16 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/16 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tod ole sama asia. Outo mies sulla. Säälittävää yrittää tollasta, selvää vonkausta.

Vierailija
15/16 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upup

Vierailija
16/16 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ovat negativiinen reaktio ehdotukseen/ asiaan, eli hylkäys taikka kieltäytyminen. Eli siinä mielessä sama.

Se sitten miten mitäkin asiaa arvostaa vaihtelee henkilöittäin.

Pelkkä kaverihengaus ym. on sellaista mitä nyt voi vähän kenen kanssa vain tehdä ja kiinnostavia ihmisiä keskusteluihin löytyy helposti. Seksin saaminen taas omalla kohdalla vaikeampaa, niin ilman sitä en näe syytä olla suhteessa. Viihdyn myös hyvin yksin pl. seksuaalinen puoli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi