Mies vertaa seksin harrastamista jutteluun
Sanoo siis, että se, että en halua harrastaa seksiä hänen kanssaan, on sama asia kuin se, että hän ei suostuisi kuuntelemaan minua. Ajatuksia?
Kommentit (16)
Eipä se miehille sen kummallisempaa olekaan.
Yrittää syyllistämällä painostaa. Tosi kuvottavaa, mutta ei sekään ollenkaan tavatonta miesten käytöstä.
No se on osapuilleen sama, mutta seksissä ei tarvitse ajatella joutavia.
Vastaavanlaisia vertauksia tuli exältä. Onneksi exä.
Minä yritin selittää, että haluaisin joskus istua vaikka kylki kyljessä sohvalla, halailla, jutella - yhdessäoloa ja läheisyyttä siis. Mies ilmoitti että läheisyys sopii, kunhan harrastetaan ensin seksiä ja voidaan sitten sopia, että seksin jälkeen halaillaan "esim. 10 min".
Kummallakaan ei ole velvollisuutta tehdä mitään toisen eteen, ei jutella eikä harrastaa seksiä. Huomaavaisuuden puute ei tosin ole hyvä pohja suhteelle ja sen tultua esille ei varmasti tarvitse enää pitkään pohtia mitä sitä tekisi yhdessä.
Kaikki ihmisten välinen toiminta on pohjimmiltaan vaihtokauppaa. Aina ei vaihdeta saamaa asiaa samaan asiaan, vaan toinen saa asian a ja toinen asian b.
Kiitos taas maailma, että mulla on mies, jonka kanssa mä haluan seksiä ja joka haluaa sitä myös ja molemmat tykkää myös jutella!
Empä kyllä tajunnut soperruksestasi yhtään mitään
No on se nyt vaan hirveetä jos seksin takia pitää kuunnella tuntitolkulla kaikkea hmm skeid... ei kun epäkiinnostavia juttuja
Fiksu mies (ja olen nainen itsekin).
Miehet eivät halua seksiä. Olen yrittänyt lämmittelyä, halimalla, hieromalla, suoraan asiaan, huijaamalla makkariin jollain verukkeella, ehdotin jopa että voisin myös pelata niitä pelejä hänen kanssaan jos vastapalveluksena pumppaisi välillä. Mikään ei kelpaa.
N40kg
opettele suomen kieli kirjoitti:
Empä kyllä tajunnut soperruksestasi yhtään mitään
Onko sinulla oppimis tai kehityshäiriö?
No ei tod ole sama asia. Outo mies sulla. Säälittävää yrittää tollasta, selvää vonkausta.
Molemmat ovat negativiinen reaktio ehdotukseen/ asiaan, eli hylkäys taikka kieltäytyminen. Eli siinä mielessä sama.
Se sitten miten mitäkin asiaa arvostaa vaihtelee henkilöittäin.
Pelkkä kaverihengaus ym. on sellaista mitä nyt voi vähän kenen kanssa vain tehdä ja kiinnostavia ihmisiä keskusteluihin löytyy helposti. Seksin saaminen taas omalla kohdalla vaikeampaa, niin ilman sitä en näe syytä olla suhteessa. Viihdyn myös hyvin yksin pl. seksuaalinen puoli.
Tyhmä mies (ja olen mies itsekin)